понеділок, 10 жовтня 2022 р.

Завдання до уроку Мистецтво для 3 класу.

 Тема. Розмаїття кольорів і мелодій. Створення композиції "Дарунки осені" (акварель). Виконання пісні Н. Май "Веселка".

Матеріал уроку у підручнику ст. 24-27.

- Відкрий підручник на ст. 26 і опрацюй статтю.

- Подивись. Послухай.

- Відкрий підручник на ст. 24. Роздивись уважно картини. 

- Послухай пісеньку. 


Про які дарунки іде мова в пісні?

- Опрацюй статтю на ст. 24. 

Дари природи – улюблений мотив художників. Поглянь, яке різнобарв'я! Які кольори використав художник? Що ними зобразив?

- Розглянь таблицю «Колірний круг». Як розташовані ці кольори? ст.25

- Назви кольори, розташовані один навпроти іншого. (Червоний-зелений, жовтий-фіолетовий, оранжевий синій тощо).

 Такі кольори називають контрастними.

 Запам'ятай:

В колірному колі контрастні  кольори розташовані один навпроти одного.

Знайди на картинах в підручнику пари контрастних кольорів.
Відпочинь. Поспівай.
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Використовуючи контрастні кольори, намалюй композицію «Дарунки природи».
 Послідовність виконання малюнка подано у підручнику на с. 23. Перед тим, як розпочнеш роботу, подумай, які овочі ти хочеш зобразити. Якої вони форми? Намалюй їх. Надай їм більш природної форми. НАПРИКЛАД,  цибулі-довгі зелені пагони і невеликі ниточки корінці, моркві – зрізане бадилля тощо. Спробуй передати характер поверхні овочів. Злегка «волохату» поверхню моркви можна зобразити короткими потрійними чи подвійними штрихами.

    Розфарбовувати овочі краще акварельними фарбами, використовуючи чистий основний колір і затемнюючи його у відповідних місцях (тінь). Для утворення відблисків просто залиш незайманий білий папір. Для бадилля використовуй декілька відтінків зеленого, щоб малюнок вийшов реалістичним.

Зверни увагу, щоб акварель виглядяла свіжою, не натискайте сильно на олівець при малюванні і постарай обійтися без гумки.

Відео на допомогу

 Фото виконаної роботи надішли меі у Viber.






Немає коментарів:

Дописати коментар