четвер, 16 квітня 2020 р.

Завдання до уроку англійської мови на 16 квітня.

Завдання з Української мови (2) на 17 квітня.

Тема. Як Великдень надворі, то й писанка на столі.
К. Перелісна. Писанка.
1. Виконати вправи для розчитування "Блискавка". Для зручності встановлювати повноекранний режим.

2. Прочитати повідомлення про писанки ст.128-129
3. Подивитись казочку про Писанку.

Пісенька для тих, хто стомився
4. Навчитись виразно читати вірш "Писанка" К.Перелісної.
Надіслати фотозвіт, як ви з рідними готувались до свята - Великдень: розписували писанки, фарбували крашанки.

Завдання з Української мови (1) на 17 квітня.

Тема.  Будова тексту.
1. Уважно переглянути відео. Нічого не записувати.
2. Виконати усно вправу 246 ст.97. Прочитати правило.
3. Відпочити 
4. Виконати письмово Вправу 247.
- Прочитати текст.
- Визначити зачин, основну частину і кінцівку.
- Усно виконати завдання до вправи на ст.98.
- Списаи основну частину.
5. Вправу 248 виконати усно. 
Для тих, хто незрозумів, або хоче закріпити вивчену тему, пропоную попрацювати з Мовонькою та Суржиком.
 
Чекаю фото виконаних робіт.
  

Завдання з математики на 17 квітня.

Тема. Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10.
1. Приготувати до уроку зошит та  підручник з математики. Підручник відкрити на ст. 114.
В зошиті записати число, дистанційна робота.
2. Уважно прочитай! 
- Уважно працювати разом з учителем за презентацією. Для зручного перегляду перейти в повноекранний режим 
- В зошит записати відповіді Математичного диктанту. Не хитруйте, зупиняйте презентацію і обчислюйте. Потім виконаєте самоперевірку і на полі оціните правильність за допомогою шкали оцінювання.
Далі всі завдання виконувати усно
3. Переглянути презентацію.
В зошит записати тільки вирази Завдання 5 ст 114, знайти їх значення.
4. Відпочити перед виконанням письмового завдання в зошиті.

5. Перейти за посиланням Потренуватися        Повторити  множення і ділення на 10.
Чекаю фотозвіт.




Завдання з Я досліджую світ на 17 квітня.

Тема. Коли повертаються із теплих країв птахи?

1. Підготувати до уроку підручник і зошит. 
Працювати за вчителем. За потреби презентацію зупиняти. Для зручності встановити повноекранний режим. (Клік мишкою в правому куточку знизу на квадратик)

2. Відпочити разом з птахами.

3. Для закріплення прочитати матеріал у підручнику на сторінці114.
4. За бажанням подивитись відео.
Надіслати фото виконаних робіт.