четвер, 19 березня 2020 р.

ФОТОЗВІТ: "НАВЧАЮСЬ ДИСТАНЦІЙНО"

Николюк Вероніка

Улюблені книжки



ФОТОЗВІТ: "НАВЧАЮСЬ ДИСТАНЦІЙНО"

Складанюк Арина


Аринка пропонує прочитати



ФОТОЗВІТ: "НАВЧАЮСЬ ДИСТАНЦІЙНО"

Грицаєнко Євгеній










Аплікація на тему: "ВЕСНА" до вірша Н. Забіла "Квітень".

ТВОРЧІ РОБОТИ УЧНІВ

ІВАНЮК КРІСТІНА

НИКОЛЮК ВЕРОНІКА





ХОМІЧЕНКО ОЛЕКСАНДРА

АНДРІЇВСЬКИЙ МАКСИМ


ХОМЕНКО ДАРІЯ




САВІЦЬКИЙ НАЗАР 

МАРЧУК АНАСТАСІЯ


ПАВЛИК ОЛЕНСАНДР

СИМОНОВА МАР'ЯНА

ЗАЛІЗНИЙ ІЛЛЯ






Цікава анімація: "Зображення тварин- персонажів мультфільмів".



НИКОЛЮК ВЕРОНІКА



ХОМЕНКО ДАРІЯ



ХОМІЧЕНКО ОЛЕКСАНДРА



ПАВЛИК ОЛЕКСАНДР

ІВАНЮК КРІСТІНА
АНДРІЇВСЬКИЙ МАКСИМ
СИМОНОВА МАР'ЯНА

НІКОЛАЄВА ДАНІЕЛА






Завдання з математики на 19 березня

Порівнюємо математичні вирази. Досліджуємо задачі.

1. Обчисли усно трьома способами. Завдання 2, підручник ст 96.
2. Усно розв'язати задачу 1 на ст. 96.
- Пояснити за скороченим записом що означає кожне число.
- У скільки років написав першу симфонію Гайдн?
- У скільки років написав першу симфоніюМоцарт?
Пояснити пошук розв'язування за схемами. Усно доповнити їх.
Хвилинка-цікавинка "Знайомтесь".





3. Завдання 3, ст.96.
Уважно розглянути малюнок. Дати відповіді на запитання.
4. Відпочинь. Порухайся.

5. Самостійна робота в зошиті над завданням 1 ст.97. Поставити знаки >, <, =.
6. Усно виконати завдання 2.
- Зручніше додати до круглого числа двоцифрове або від двоцифрового числа зручніше відняти кругле число. Визначити, який компонент змінюється в кожному стовпчику, і як ця зміна впливає на результат.
7. Завдання 3 виконуємо усно.
Міркуємо: 1) що спільного у кожному виразі?
2) що відмінне?
3) як ця відмінність впливає на результат?
8. Письмово в зошит виконати завдання 4, ст. 97. Записати всі вирази.
9. Усно виконати задачу 5, ст. 97.
- уважно прочитати задачу;
- розглянути короткий запис, переказати за ним задачу;
- міркуємо: про що дізнаємося першим виразом;
- знайти значення першого виразу;
- дати повну відповідь.
Аналогічно працюємо з другим виразом.
10. Виконати сторінку 16 у додатковому зошиті.
11. Працовати на Вчи. юа і  в Розумниках.


Завдання з образотворчого мистецтва на 19 березня

Тема. Цікава анімація.

1.Переглянути відео.


Відео

- Птахи зачаровують людей не тільки здатністю літати, вмінням співати, а й красою та грацією рухів. У наш час пташки - це ще й "зірки" анімації.

2. Відгадати загадки і дізнатись про кого сьогодні ми будемо говорити.

Довго він в яйці сидів, 
Мати його гріла.
Шкаралупу він пробив
І розправив крила.
Наче сонечко жовтенький, 
Він маленький і тепленький.

Попищали, попищали,
Дружно просо поклювали -
І до матері стрибочком
жовті збіглися клубочки.
Заховались під крило, 
Наче їх і не було.
Треба загадку кінчати,
Ці клубочки - то ... .
- Так, головний герой сьогодні у нас Курчатко.  


3. Подивитись мультфільм. Поділитись враженнями з рідними.


Роздивитись, як прсто і цікаво зображено пташеня - героя мультфільму.

4. Знайти спільне і відмінне у зображеннях тварин на світлинах і в мультфільмах на ст. 80, підручник Мистецтво5. Порухатись. Відпочити.


6. Уявити себе художником/художницею-аніматором і намалювати оригінальні зображення  головного героя мультфільму. За бажанням  додатково можна намалювати і зображення інших тварин - персонажів мультфільмів.

Фото виконаних робіт надіслати вчителю п/п у Viber.