четвер, 14 травня 2020 р.

Завдання з Української мови на 15 травня.

Тема. Повторюємо вивчене про текст.
1. Підготуватись до уроку.
Підручник ст. 107.
2. Усно виконати вправу 275. Продовжити речення.
3. Повторити будову тексту вправа 276. 
4Перевірити свої знання і вміння за темою "Текст". 
- Виконати ТЕСТ. Код доступу  107445
Правильно ввести прізвище та ім'я (з великої букви).
Доступ до 20.05.2020 до 23.00
Одна спроба.
- Після тесту ви можете пограти в гру на швидкість "Відповідності".
 5. Відпочити. 

6. В друкованому зошиті

виконати тести та списування
 1 варіант на ст.44-45. 
Згадай: списування має бути грамотне (без помилок), каліграфічне і охайне.




Надіслати фотозвіт

Завдання з Я досліджую світ на 15 травня.

Тема.  Які трав'янисті рослини називають "синоптиками", а які - "годинниками"?
1. Підготуватись до уроку.

Підручник ст. 129-130. Зошит ст. 57.
2. Працювати з відео презентацією.
Встановити повноекранний режим. Ставити на паузу, коли потрібно записати. Виконувати всі завдання.
Відкрити зошит на 31 ст., записати календар спостережень за 15 травня.

3. Відпочити
4. Прочитати матеріал підручника ст.129-130.
5. Провести дослідження: які з рослин прогнозують погоду, а які можуть бути "живими годинниками".


Дати відповіді на запитання ст.130.

Надіслати фотозвіт.

Малюємо будиночок чарівниці Гармонії.

Павлик Олександр

Гаманюк Максим


Робота Савіцького Назара
Денисюк Владік
Іванюк Крістіна

 Николюк Вероніка

 Робота Марчук Анастасії
 Грицаєнко Женя
 Хоменко Дарія


Завдання з Математики на 15 травня.

Тема. Розв'язуємо складені задачі. 
Вивчаємо кратне порівняння.
1. Повторити таблицю множення підспівуючи.

2. Працюємо з підручником ст.130
- Усно розв'язати задачу 1.
- Прочитати задачу 2, дібрати короткий запис. 
- Що змінилось? Як зміна запитання вплине на розв'язання задачі. (Задача 2 є продовженням задачі 1)
- Розділити складену задачу на прості і розв'язати (усно).
- Прочитати задачу 3. Дібрати короткий запис.
-Зіставити задачі 2 і 3. Що змінилось? Як зміна запитання вплине на розв'язок задачі?
Дібрати вираз до задачі 3.
- В зошиті  записати число, дистанційна робота.
- Виконати завдання 2 ст. 130.
• Повторити пам'ятку "Працюю над задачею" на форзаці підручника.
• Розв'язати усно 1 задачу.
• Прочитати другу задачу. Що змінилось? Чи зміниться перша дія? Чи зміниться друга дія? Чому? (Друга задача є продовженням першої). 
• Записати у зошити розв'язок та відповідь задачі 2 ст. 130.
3. Відпочити. Порухатися.
4. Знайомимося з новим матеріалом.
- Усно працювати за презентацією
5. Звернути увагу на №2 ст.131 підручника. Опрацювати усно.
ЗАПАМ'ЯТАТИ
6. Письмово виконати в зошиті №3 ст 131. 
- Поставити знаки:>,<,=.  Усно визначити: на скільки, у скільки разів.
7. Розв'язати задачі №4.
Дібрати схеми. 
Розв'язання та відповідь  другої задачі записати в зошити.
Надіслати фото виконаної роботи.


Досліджуємо "Які кущі ростуть у твоєму краї" з Іванюк Крістіною.





Весняні дослідження з Марчук Анастасією.