середу, 20 травня 2020 р.

Завдання з Образотворчого мистецва на 21 травня.

Тема. Зустрічаємо літо! Композиція  «Сонце — господар неба».
1. Відкрити підручник на ст. 104.
2. Пригадати, що нам дає Сонце?  Подивитися відео.
Поспівати.


- Здогадались про що піде мова сьогодні? Так про Сонечко.
- А яким було зображено Сонечко у відео? Розказати дорослим.
3. Попрацювати з підручником.
- Уважно роздивитися композицію. Розглянути, як розміщено сонце у композиції.
Сьогодні ви створюватимете композицію під назвою «Сонце — господар неба».
- Пригадаймо, що означає слово композиція.
Композиція — це побудова художнього твору, співвідношення окремих частин і елементів, що відповідають творчим задумам, змісту, характеру і призначенню. Говорячи про свої роботи, художники називають їх композиціями. Ви ще багато разів чутимете це слово, адже існують ще музичні й літературні композиції.
- Хто ж  буде головною дійовою особою твоєї композиції?
Правильно, сонце. Тому воно має бути великим за розміром.
-  Якого кольору сонце?
Так, воно може бути жовтим, оранжевим та навіть червоним.
Перед початком роботи пригадати правила користування ножицями та клеєм.
4. Відпочити. Порухатися.


5. Практична діяльність.
Створення композиції «Сонце — господар неба» з урахуванням правил виділення головного в композиції (розмір, колір) в техніці аплікації.
- Композицію можна створити за зразком підручника, а можна придумати свою.
- Пригадай урок інформатики. Створи композицію "Сонце" у графічному редакторі Tux Paint або в будь-якому іншому.
З нетерпінням чекаю фото я і твої однокласники. 


Завдання з Математики на 21 травня.

Тема: Перевіряємо множення і ділення. Довжина. Задачі на кратне порівняння.
1. Підготуватися до уроку. 
- Відкрити підручник на ст. 135.
- В зошиті записати число, дистанційна робота.
2. Поспівати, пригадати таблицю множення на 7.

3.  Переглянути відео.   Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.


4. Знайти значення виразів та виконати перевірку письмово в зошит Завдання №1.
Пригадати! 

Додавання перевіряємо відніманням, а віднімання додаванням.
5. Порухатися. Відпочити.


6. Працюємо з підручником.
- Завдання 2 виконати письмово з перевіркою.
Пригадай!

Дію множення перевіряємо дією ділення.
- Завдання 3 виконати письмово з перевіркою.

Пригадай!

Дію ділення перевіряємо дією множення.
- Завдання 4 виконати усно. Перевірити роботу учня. виправити помилки, якщо вони є.
7. Відпочити. Розім'яти пальчики.


8. Розв'язуємо задачу 1 Завдання 5 (усно).
1) Уважно прочитай першу задачу.
- Подумай, що означає кожне число.
- Роздивись скорочений запис. Повтори за ним задачу.
- Давай пригадаємо: по 4кг узяти 8 разів. Яку дію ми виконаємо? Так, це дія множення 4•8
- Тоді по 2кг узяти 4 рази теж буде дія множення: 2•4.
- Знайди усно значення першої і другої дії.
- А тепер порівняємо, маса якого корму більша? Так, звичайно, гороху - 32.
- У скільки разів маса гороху більша за масу ячменю? 
Пригадай!
Щоб знайти у скільки одне число більше за друге, потрібно більше число поділити на менше. 32 : 8 = 4 (рази)
До цієї задачі ми можемо скласти вираз: (4•8):(2•4)=4(р.)
2) Задачу 2 розв'язати самостійно усно. ( : ) : ( : ) =  (р.)
Фото виконаної роботи надіслати вчителю.

Завдання з Я досліджую світ на 21 травня.

Тема. Чому птахи влітку перестають співати?
1. Приготувати до уроку підручник ст. 132, зошит ст. 58-59.
2. Подивитись відео, уважно слухати вчителя.
3. Попрацювати з підручником ст. 132.
4. Відпочити. Порухатись.
5. Виконати завдання 2,3 в зошиті на ст. 58-59.
Фото надіслати вчителю. 


Пропоную подивитися!!!


Телеканал ПЛЮСПЛЮС  - Це наше і це твоє