вівторок, 7 квітня 2020 р.

Завдання з Української мови (2) на 8 квітня.

Тема. Іван Андрусяк. Третій сніг.(Хрестоматія)

1. Виконати вправи для розчитування "Блискавка"
2. Опрацювати статтю Івана Андрусяка на ст.36 (Хрестоматія)
3. Подивитись відео
           
4. Послухати уривок з книжки "Третій сніг".


5. Для тих, хто стомився

                                    
6. Прочитати уривок з книжки "Третій сніг" у Хрестоматії ст.37-39
5. Разом з рідними з'ясувати значення невідомих слів.
6. - Чим вразив тебе твір? Розказати рідним.
7.  Прочитати текст ще один раз. 
8. Перевірити себе. Перейти за посиланням і виконати тест:вибрати правильну відповідь і надіслати.
Бажаю успіху!
9. Перевірити і оцінити свою роботу.
Правильно: 6 запитань - ви уважно прочитали текст і зрозуміли зміст;
3-5 запитань - ви не весь текст читали уважно,частково розумієте його зміст;
1-2 запитання - ви читали текст, не зосереджуючи уваги на його зміст або прочитали лише частину.
Коли на екрані з'явиться результат, зробити знімок екрану і надіслати вчителю.                    
10. Повідомити вчителя про результати (коли на екрані з'явиться результат, зробити фото екрану) та про те, яка форма роботи на цьому уроці сподобалась. Можна надіслати відео з виразним читанням уривка (за вибором)

Завдання з Української мови (1) на 8 квітня.

Тема. Деформовані речення. 

1. Подивитись презентацію і повторити матеріал з теми Речення. 

Виконати письмові завдання за відео 


2. Оцінити каліграфію написаних завдань за допомогою шкали оцінювання на полі.

3. Вправа 231. Розглянути малюнок.

- Кого зобразив художник?

- Хто великий, а хто малий?

- Хто комашка, а хто тваринка?

- Хто повзає, а хто літає?

- Яка пора року?

- Прочитайте слова кожного рядка.Чи зрозумілий зміст? Чому?

- Упорядкуйте слова кожного рядка.

- Прочитайте складені речення.

- Запишіть. 

4. Відпочити. Порухатися.

5. Доповнити діалог Їжака та Сонечка за вправою 232 ст. 91.  

Щоб скласти діалог, зверніть увагу на репліки - відповіді Сонечка.

Подумайте що міг запитати Їжачок, коли побачив Сонечко?

- Разом з рідними скласти діалог.

- Записати його. Пам'ятайте кожна репліка записується з нового рядка.

5. Вправа 233. З рідними скласти усно діалог про свою улюблену гру.(4 речення) 

6. Усно виконати вправу з будиночком. Прочитати вірш. Звернути увагу на підкреслені речення. Які вони? Усно дати відповіді вороні на її запитання. 

Чекаю фотозвіти.

Завдання з Математики на 8 квітня.

Тема. Знайомимось із арифметичною дією ділення.
1. Усний рахунок. Перейти за посиланням Потренуйся 3 хвилини.
2. Повторити таблицю, підспівуючи 2 рази.
3. Вчити таблицю множення на 2, підспівуючи 3 рази.

4. Знайомимося з новим матеріалом. Попрацювати з казковими героями.
- У зошит нічого не писати.
- Уважно дивитись і слухати.
- Зупиняти там, де потрібно запам'ятати правила.

5. Відпочити. Порухатися.
6. Дивитись презентацію. Записати число, дистанційна робота.
У зошит записати  завдання, які пропонує вчитель: 
- результати усного рахунку і Математичний диктант.
- Всі інші завдання не записувати. Уважно слухати і запам'ятовувати.


7. Письмово виконати завдання 4 ст.108 у підручнику.

Зразок запису у зошит: 30 : 6=5        30-6-6-6-6-6=0                                                                                          

                                                                      5 разів

8. Повторити правило на ст. 108.

Чекаю фото виконаних робіт. 

Ви молодці. Гарно попрацювали.





Завдання з Української мови на 7 квітня.

Тема. Добро твориться просто.
 Розвиток мовлення. Створення і написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк "Щедра кишеня"
Робота з дитячою книжкою: "Добро твориться просто" (за творами В. О. Сухомлинського) 
1. Прочитати вірш. Дати відповіді на запитання усно.
У кого є зошит з Розвитку мовлення, той працює з зошитом, у кого немає такого зошита, той письмове завдання виконує у звичайний зошит.


2. 
3. Прочитати початок казки О. Кротюк "Щедра кишеня" в підручнику ст. 82 вправа210.
4. Продовжити казку усно, складаючи речення за малюнками вправи 211 і виконуючи завдання усно з зошита .
Зробити змістовий аналіз тексту. Усно.
5. Виконати руханку

6. Скласти і записати  речення, використовуючи малюнки підручника і запитання зошита Завдання 4 і 5. 

Робота з дитячою книжкою. "Добро твориться просто" (за творами В.О.Сухомлинського)

«Ви живете серед людей. Кожен ваш вчинок, кожне ваше бажання позначаються на людях... Робіть так, щоб людям, які оточують вас, було добре», — писав відомий український педагог і письменник Василь Олександрович Сухомлинський.

1. Переглянути відео Василь Сухомлинський - дитячий письменник

2. Переглянути відео "Дивний мисливець" (В. Сухомлинський)

3. Вибрати з літератури будь-який твір В. Сухомлинського, навчитись читати і переказувати. 
Відео або фото надіслати вчителю.





Завдання з ЯДС. Дизайн і Технології.

Тема. Як комп'ютер може допомогти стати успішним?. Коробка для пазлів.
Пофантазуємо та помайструємо.
Завдання.

- Переглянути відео.
- Вибрати коробочку, яка тобі сподобалась.
- Виконати подібну, або зробити свою.
Для виконання розгортки можна скористатися допомогою підручника ст. 106, або комп'ютера.





Бажаю успіхів. Чекаю на фото виконаних робіт.






Завдання до уроку ЯДС. Інформатика на 7 квітня.

Тема.Пристрої, що полегшують роботу людини.
Як комп'ютер може допомогти досягти успіху?

1. Подивитись презентацію. (Щоб переглянути презентацію, роби клік мишкою на слайді)

2. Опрацювати матеріал підручника ст.103-104
3. Відпочити. Порухатись.


4. Виконати завдання на ст.48-49 у зошиті.
5. Переглянути відео.
Провести дослідження 1. Час. (підручник ст. 105)
6. У графічному редакторі тукс Пейнт створити пазл на свій смак:
- в ІНСТРУМЕНТИ вибираємо НОВИЙ; 
- серед шаблонів шукати Пазл; 
- в ІНСТРУМЕНТИ вибираємо ШТАМП;
- далі за підручником завдання 2, ст. 105.
Готові можна роздрукувати, розрізати і гратись, економлячи кошти.
Перед створенням потренуватись складати пазли на дитячому порталі  Пустунчик.   https://pustunchik.ua/ua/games/puzzles.
Фотозвіт сторінок зошита та робіт надіслати вчителю .