понеділок, 27 квітня 2020 р.

Увага!

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА

VI Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» (Весна 2020)

                                                      Олімпіада це:

- можливість перевірити свої знання,
- підготовка до діагностичних робіт,
- можливість продемонструвати реальний рівень знань,
- отримати нагорди.

27 квітня - 20 травня
Інструкція учню
  • Зайти на сторінку naurok.ua/start, ввести наданий вчителем пароль та обрати олімпіаду або конкурс.
  • Виконати завдання у відведений для цього час.
  • Після оголошення результатів отримати нагороди.

 Для виконання олімпіадних завдань Увійти за посиланням. 
- Ввести пароль від вчителя. (Паролі надсилала у Viber) Натиснути увійти.
- Далі.
- Зробити пізніше.
- Обрати курс.
- Перейти до виконання завдань.
- Натиснути в квадратику навпроти Я ознайомлений(а) з правилами та готовий(а) почати олімпіаду.
Уважно читати завдання і правильно вибирати відповіді.
Олімпіаду можна виконувати лише один раз.
Бажаю успіхів!!! Чекаю гарних результатів!!!

Завдання з Я досліджую світ на 28 квітня.

Тема. Які рослини потребують охорони з боку людини?
 Чому тваринам загрожує небезпека зникнення?
1. Підготувати підручник і зошит. Провести спостереження і записати календар спостережень за 28 квітня на 31 сторінці у зошиті. 
2. Прочитати у підручнику на ст.118 повідомлення від панни Будь Ласки.
3. Прочитати загадку. Знайти відгадку серед зображених квітів на ст 118.
4. Щоб отримати відповіді на запитання: - Чому Червону книгу назвали "червоною"? Що вона собою являє? - подивитись відео. 
Виконати завдання 1 у зошиті на ст. 46.
5. Відпочити. Порухатися.
6. Виконати завдання 2,3 у зошиті на ст. 46-47. Допомога у відео нижче.
7. А тепер поговоримо про тварини.
Ти уже знаєш, що таке Червона книга. Пригадай. Які тварини занесено до Червоної книги України? Чому вимирають тварини?

- Прочитати повідомлення від пана Лісника у підручнику на ст.119.
- Виконати завдання 4 і 5 у зошиті на ст. 47.
Подивитися відео.
8. Уважно роздивитися зображення тварин, які занесено до Червоної книги України у підручнику на ст.119-120, за таблицею розповісти про них дорослим.
9. Уважно прочитати важливі правила для тих, хто любить прогулянки в лісі.
Запам'ятати!
Стався до рослин і тварин з любов'ю, добротою та співчуттям!
Чекаю фотозвіт. 




Завдання з Я досліджую світ. Інформатика. Дизайн і технології.

Тема. Комп'ютерне середовище виконавців. Чи є виконавці в комп'ютерних програмах. Практична робота "Квіти до святкового столу". Вазони на підвіконні.
1. Опрацювати матеріал підручника ст. 115-117 до рубрики "Діємо". 
2. Виконати завдання у зошиті ст. 54-55. 
3. Перейти за посиланням .  Виконати завдання 1 підручника ст. 117.
За бажанням переходь далі, натискаючи вгорі кружечок і потренуйся, виконуючи інші завдання. Можна натиснути оранжевий трикутник вгорі і переглянути теми уроків. Вибрати, який сподобався і потренуватися.
Фото роботи за комп'ютером надіслати вчителю.
4. Відпочити. Порухатися.
5. Провести дослідження: "Вазони на підвіконні" - це завдання 2 ст. 118.
6. Пофантазувати і помайструвати.
Практична робота: "Квіти для святкового столу".
Можна виконати так, як у підручнику. Або... 
Для допомоги скористатися даними відео, або відшукати інші в інтернеті.




Фото дослідження і практичної роботи надіслати вчителю.

Завдання з Української мови на 28 квітня.

Тема. Діагностична робота. Диктант.
Чому літо стало кращим? Б. Харчук "Ромашка".
 Перевірка навички читання вголос.
1. - Сьогодні ми вперше будемо писати діагностичну роботу в умовах дистанційного навчання.
 Для цього:
- підготувати до уроку чистий подвійний аркуш в косу лінію та ручку (з середини зошита).
- Спочатку уважно перечитати рекомендації до кінця.
2. - На першій сторінці, починаючи з  4 рядка написати ручкою:
            Діагностична робота
             з української мови
           учня (учениці) 2-Б класу
            прізвище та ім'я (кого,повністю).
- Розгорнути аркуш, на лівій сторінці зверху   записати
                 28 квітня
                  Диктант
                  Бджілка
3. Увімкнути відео і працювати за вчителем.
4. Написати лише диктант. Граматичні завдання після диктанту виконувати не потрібно.
Відпочити
5. - Уважно перевірити.
- За полем оцінити - поставити відповідну позначку:

 VV мені було легко;
 V- мені була потрібна допомога старших;
 ? - мені було важко;  
  ! - мені було дуже важко.
6. Чітко сфотографувати, надіслати фото для перевіки вчителю.
7. Дуже прошу писати каліграфічно (для цього у вас є лінії), писати охайно (не наводити кілька разів, не замальовувати), помилки виправляти ручкою (охайно перекреслити, зверху або поряд надписати).
8. Роботу зберігати, щоб  потім вкласти у портфоліо для підтвердження.
Бажаю успіху! 

Відпочити. Порухатися. І лише тоді приступати до другого уроку.


9. Відкрити підручник Українська мова (2) на ст.139.
- Прочитати один раз текст, вставляючи замість малюнків потрібні слова.
- Другий раз читаємо на швидкість, за допомогою дорослих засікаємо час. Можна записати відразу відео, там буде видно за скільки прочитаний текст.
Результат надіслати мені в хвилинах і секундах.
- Навчаємось читати виразно. Записуємо відео і надсилаємо вчителю (Якщо записували на швидкість, другий раз писати не потрібно).
- Для дорослих дати відповіді на запитання до тексту.
Оце і буде друга Діагностична робота з Української мови (читання).