четвер, 2 квітня 2020 р.

Завдання з Я досліджую світ на 3 квітня.

Тема Як звички впливають на твоє здоров'я?

1. Записати календар спостережень у зошити на 31 сторінці.
2. Пригадати, що таке здоровий спосіб життя. ( Тобі допоможе зошит ст. 35)

3. Уважно прочитати.   Життя – це найцінніше , що має людина. Як ранок розпочинає день, так дитинство розпочинає життя. Для того, щоб всі плани здійснювалися треба бути здоровими. Кожна людина має певне здоров´я і звички. 

Звички, що  сприяють   зміцненню здоров´я, називають корисними

А ЩЕ:
- вчасно лягати спати, 
- загартовуватись, 
- дотримуватись правил особистої гігієни, 
-дотримуватись режиму дня і т. д. 
Звички, що завдають здоров´ю шкоди, називають шкідливими
А також: 
- неохайність, 
- багато і часто їсти, 
- низько нахиляти голову коли читаєш  і т. д. 
Як ви думаєте, чи добре всюди розкидати книжки, іграшки?
Звичайно погано. А чому?
- Та тому, що потім на пошуки потрібної речі ви потратите багато часу. А час потрібно цінувати! У кожної речі повинне бути своє місце! Класти речі на місце - корисна звичка!
- До речі, звичка цінувати час, і своє, і своїх рідних і друзів, - чудова звичка.  Тому, шкідливо спізнюватися на зустріч, на заняття в школу або в спортивну секцію.
- Корисна звичка - дотримання правил особистої гігієни. Завжди бути чисто і охайно одягненим, акуратно причесаним - чудова звичка.
4. Відпочити. Порухатись.
5. Прочитати поради лікарки Кульбабки на ст. 108. Дати відповіді на запитання.
6. Виконати завдання 4 на ст. 36 у зошиті.
7. Подивитись мультфільм про здоров'я, щоб не хворіти і бути здоровим.

8. Виконати завдання 5,6 у зошиті ст. 37-38.
ФОТО НАДІСЛАТИ ВЧИТЕЛЮ.

Завдання з математики на 3 квітня.

Тема. Додаємо і віднімаємо однакові числа. Розв'язуємо задачі.

1. Усний рахунок. Перейди за посиланням. Потренуйся 2 хвилини.
2. Підспівуй.


3. Уважно дивитися, слухати і виконувати у звичайному зошиті. Якщо стомишся, зупинити презентацію, встати, потягнутись, покрутитись, присісти 5 разів і далі виконувати завдання.
                                      Записати число, дистанційна робота.

На полі намалюй шкалу оцінювання і оціни свою роботу.
Чекаю фото виконаних робіт.


Завдання з Музичного мистецтва на 2 квітня.

Завдання до уроку Математика на 2 квітня.

Тема. Досліджуємо різницю кількох однакових чисел.

1.Зверни увагу. Сьогодні ти знову побуваєш на справжньому уроці у Віртуальній школі. Уважно слухай, виконуй завдання, що пропонує вчитель. Не шукай завдань у зошиті з друкованою основою. Такого зошита у тебе нема. Завдання виконуємо у звичайному зошиті.

2. Записати число, діагностична робота. Пригадати числа п'ятого десятка і записати каліграфічно. Оцінити на полі свою каліграфію за допомогою шкали оцінювання. (Пригадай, як малюється шкала на полі, звернися до свого зошита, він тобі підскаже, адже в класі ми виконували такі завдання)

3. Дивитися відео. Уважно слухати і виконувати завдання вчителя. Спочатку усно, а коли відео дійде до завдань підручника, писати у звичайний зошит. Коли потрібно записати, ставити на паузу (зупиняти - клік на екран).

4. Виконати письмово у зошити Завдання 5 ст. 104.


БАЖАЮ УСПІХІВ. МЕНІ УРОК СПОДОБАВСЯ, А ТОБІ? ЯКЩО ТАК, ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАМАЛЮЙ СВОГО  КОЛЬОРОВОГО ВЕСЕЛОГО СМАЙЛИКА. 
З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЮ РОБОТИ.Пізнавально-розважальний захід "День Смайлика"


Завдання з фізкультури на 2 квітня.

Завдання з Образотворчого мистецтва на 2 квітня.

Тема. Цікава анімація.

1. Мистецькі стежини можуть привести до будь-якого куточка світу. Сумуєш за спекотним літом? Тоді завітаймо до Африки, де живуть одні з найбільших у світі тварин - слони.
2. Подивитись відео про слонів.

3. Розглянути матеріал у підручнику на ст. 82.
4. Подивитись відео, як з пластиліну виліпити слона.

5. Розім'яти пальчики.



6. Практична робота. Слоник з пластиліну.
Фото виконаних робіт надіслати вчителю п/п у Viber.


Завдання до уроку Я досліджую світ на 2 квітня

Тема. Як погода навесні впливає на мій організм?

1. Прочитати вірш. Назвати ознаки весни.
Весна в усі шпаринки рветься.
Зчорніли клаптики снігів,
Веселе сонечко сміється,
І вийшла річка з берегів.
Не взнати стежечку знайому -
Там первоцвіт рясний зацвів.
Вертаються пташки додому,
До рідних місць, садів, лісів...
І пахощі приємні ллються, -
Змінилося довкіль усе!
Струмочки весело сміються.
Весна іде! Красу несе!
2. Записати календар спостережень на 31 сторінці у зошиті.
3. Обговорити з рідними:
- Чому весна в усі шпаринки рветься?
- Чи може погода впливати на організм людини? Як саме?
- Чи потрібно піклуватися про здоров'я навесні?
4. Уважно подивитися презентацію. Все прочитати на кожному слайді.
Переглянути презентацію.

5. Опрацювати у підручнику матеріал на ст. 107(від слів панни лікарки Кульбабки) - ст.108 до 81 теми.
6. Для тих, хто стомився.

7. Робота в зошиті ст. 35.
- Завдання 2. Навчитись читати вірш. Намалювати вербову гілочку.
- Завдання 3. Розглянути схему про здоровий спосіб життя. Дописати свою пропозицію.
Оживити смайлики на сторінках.
Бажаю всім міцного здоров'я. Чекаю на ваші фото.