вівторок, 31 березня 2020 р.

Завдання з Української мови(2) на 1 квітня

Тема. Казки народів світу. Досліджуємо медіа. За Г. К. Андерсеном "Принцеса на горошині".

1. Подивитись відео про життя і творчість Г. К. Андерсена.


2. Прочитати виразно казку у підручнику на ст.131-132.

3. Відпочити.


3. Прочитати іще раз казку. Виконати завдання до казки на ст.132.
4. Знайти у мережі Інтернет і прослухати казки Г. К. Андерсена "Соловей", "Гидке каченя". Це завдання виконати у вільний час.




Завдання з Української мови(1) на 1 квітня.

Тема. Спонукальні окличні та неокличні речення.

Зверни увагу. Під час перегляду відео презентацію зупинити - поставити на паузу, якщо потрібно щось записати в зошит. 

У відео відтворено матеріал підручника ст. 87-88. Бажаю успіхів.

1. Відкрити зошити, записати число, дистанційна робота.
2. Дивитися відео, уважно слухати, виконувати завдання.

Фото виконаної роботи надіслати вчителю п/п у Viber.




Казка для дітей в соціальній ізоляції


Завдання з Української мови (1) на 31 березня.

Тема. Досліджуємо медіа. Спонукальні речення. Інтонація.

1. Подивитись відео. Познайомитись із спонукальними реченнями.

2. Виконати вправу 218 усно. Пригадати: з якої казки уривок?
У вільний від уроків час попрацювати з медіа. Відшукати в Інтернеті казку або мультфільм, подивитися, послухати.
3. Звернути увагу на правило. Запам'ятати правило на ст. 86.
4. Виконати вправу 219. Не забуваємо писати число, дистанційна робота.
5 Хвилинка відпочинку.

6. Виконати вправу 220 і завдання з будиночком.
Фото виконаної роботи надіслати вчителю.


Завдання з Ураїнської мови(2) на 31 березня.

Тема. Літературні казки. Досліджуємо медіа. Іван Франко. Заєць та Їжак. Осел і Лев.

1. Пригадати казку Івана Франка "Лисичка і Рак".
- Створити малюнки до казки.
- Розташувати їх послідовно й переказати казку.(Завдання 4 у підручнику на ст.131 до казки)
2. Прослухати казку.

3. Подивитись мультфільм. Порівняти з казкою.

4. Порухатись. Відпочити.


5. Послухати казку Івана Франка "Осел і Лев".


6. Дати відповіді на запитання.
- Куди втік Осел від господаря?
- Кого зустрів Осел у лісі?
- Що надумав Осел?
- Чи вдалося Ослові обманути Лева?
- Яких тварин ще названо у казці?

БАЖАЮ УСПІХІВ.




Завдання з Я досліджую світ на 31 березня.

ТЕМА. Які примхи погоди підготувала весна?

1. Пригадати озаки весни, назви весняних місяців допоможе презентація. ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ.2.  Записати календар спостережень у зошиті.
3. Проаналізувати усно за календарем спостережень погоду у Березні, розповісти дорослим:
- Яка погода переважала?
- Яка температура найвища і яка найнижча?
- Які дні переважали? (Сонячні, похмурі, хмарні)
- Які були опади?
- Скільки було вітряних днів?
- Що незвичного у погоді березня ви спостерігали і запам'ятали?
4. Порухатись. Відпочити.

5. Опрацювати матеріал підручника на ст. 107 (до порад лікарки панни Кульбабки).    Пригадати казку "Як Квітень до Березня в гості їздив". Пояснити, чому кажуть: "Навесні така погода, раз сонце, а раз негода". (Записати у щоденник вражень, навівши приклади погоди у березні - наприклад 28,29 і 30,31).
6. Виконати завдання в зошиті на ст. 32  і 34. 



Завдання з Я досліджую світ. (Інформатика. Дизайн і технології) на 31 березня.

Тема. Інструменти для роботи з текстом у графічному редакторі. Як підписувати малюнки у графічному редакторі?

1. Опрацювати текст підручника ст. 100-101 (тільки прочитати). Виконати завдання в зошиті з Інформатики ст. 46-47.
2. Уважно Переглянути презентацію , виконати завдання1 і 2. 

3. Відпочити.
4. Пофантазуємо та помайструємо.
Виконати завдання 3 ст. 102 підручника. Створити за допомогою програми Тукс Пейнт текст із словом УВІЧЛИВОСТІ. Взяти його в рамку. Прикрасити рамку тасьмою - декоративною смужкою.


Поділитись своєю роботою з однокласниками. Для цього надіслати фото екрану з виробом вчителю у Вайбер.