пʼятницю, 20 березня 2020 р.

Завдання з математики на 20 березня

Тема. Додаємо і віднімаємо різними способами. Використовую в обчисленнях прийом округлення.

1. Переглянути відео, налаштуватися на роботу, можна поспівати.


2. Завдання 1, підручник ст. 98 виконати з коментарем усно.
(Коментар: число 56 замінюю близьким круглим числом 60. Визначаю, на скільки збільшилося число (на 4), віднімаю стільки ж одиниць: 56=60-4)
3. Виконати усно завдання 2 і 3.
4. Визначити час, якщо триває друга половина доби. Завдання 5 ст.98.
5. Відпочити. Порухатися.

6. Усно знайти значення виразів різними способами за схемами. Завдання 1 ст.99.
7. Завдання 2, ст. 99 виконати в зошити. Розписувати не потрібно.
8. Задача 3, ст.99 - дібрати короткий запис, розв'язати за планом, записати в зошит.
1) Скільки яєць з'їла змія з другого гнізда?
2) Скільки яєць з'їла змія з двох пташиних гнізд разом?
3) Скільки яєць залишила змія?

9. 

10. Завдання 4 ст.99 виконати письмово в зошит.




Завдання з Я досліджую світ на 20 березня

Тема. Коли у твій край приходить весна? Які зміни відбулися в природі навесні? Чому назви весняних місяців такі промовисті?

- Ми  розпочинаємо п'яте дослідження - "Людина і природа навесні".
Допомагатимуть нам пан Лісник та лікарка панна Кульбабка.
Пан Лісник допоможе дізнатись  вам про прикмети чудової пори року - весни. Разом навчитеся установлювати взаємозв'язки між неживою і живою природою. Спостерігатимете за змінами в житті рослин, тварин і людей. Досліджуватимите вплив Сонця на сезонні явища в природі.
Лікарка панна Кульбабка допоможе зрозуміти, чому дбати про здоров'я навесні - особливо важливо, а також усвідомити правила здорового способу життя й безпечної поведінки навесні. Ми цінуватимемо природу і переконаємось у важливості її охорони.
1. Заповнити календар природи  за 20 березня у  зошиті на ст. 30.
2. Переглянути презентацію

3 Опрацювати тему 76 у підручнику ст. 104-105.
4. Виконати завдання 1 в зошиті на ст.28.
5. Подивитись відео.

6. Виконати завдання 3 у зошиті на 29 сторінці тільки перший стовпчик БЕРЕЗЕНЬ.

7. Виконати руханку.


8. Опрацювати тему 78 на ст. 106.


9. Виконати завдання 8,9 в зошиті на ст.33.

10 У вільну хвилину.

Разом з дорослими виконати завдання 2 зошит ст. 28. 

Фото надіслати вчителю в п/п.
Подивитись мультфільми.






Щирі вітання для нашої Оксанки від 2-Б класу!!!

Оксаночко, ми всі вітаємо тебе з днем народження!!! 


І надсилаємо найкращі побажання!!!


Завдання з української мови (інтегрований курс, 2 уроки)

Тема. Весна святкує перемогу...
Як Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка). (Укрмова 2, ст.124-125)
Окличні речення. Інтонація окличних речень. (Укрмова 1, ст. 83- 84)

1. Прочитати вірш "Дощиком" (тихо- повільно; напівголосно - швиденько; голосно - швидко; виразно, дотримуючись інтонації).
Весна святкує перемогу -
Раніше сонечко встає!
Струмок знайшов собі дорогу,
Цілющу воду всім дає!
               С. Гордієнко2. Дати відповіді на запитання.
- Скільки речень у цьому вірші? Які ці речення?
- Які почуття відображені в кожному реченні?
Що стоїть у кінці кожного речення?
з якою інтонацією треба читати ці речення?
3. ЗАПАМ'ЯТАЙ! Прочитати правило на 83 ст.. Вивчити правило напам'ять.
4. Подивитись відео. Пригадати ознаки весни. Розказати дорослим, братикам чи сестричкам.


5. Усно виконати вправу 214 ст. 84.
6. Переглянути відео.

7. Прочитати казку ст.124-125. Дати відповіді на запитання.
8. Відпочити. Порухатись.


9. Читати.  Навчитись переказувати за планом.10. Знову відпочити.
11. Завдання на вибір за вправою 213 ст.83. Дізнатись, яку користь приносять суниці? Записати в щоденник вражень.
12. Відпочити.

13. Виконати письмово завдання з будиночком (Д/з) на ст. 84.
14. Пограти в гру.