середу, 6 травня 2020 р.

Завдання з Я досліджую світ на 7 травня.

Тема. Чому літні місяці отримали такі назви?
1. Пригадати матеріал попереднього уроку. Виконати ТЕСТ. Код доступу 151959.
Термін виконання 7-8 травня.
2. Подивитись уроки Тітоньки Сови  про літні місяці. Запам'ятати їх прикмети.

Порухатися. Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.



Результати тестування надсилати не потрібно.
Я результати буду бачити  в електронному журналі.

Завдання з Образотворчого мистецтва на 7 травня.

Тема: Зустрічаємо літо. Аплікація: "Квітуче диво-дерево".
1. Прочитай, розглянь вироби.
2. Практична робота на вибір.
Симетрія - це розташування однакових частин відносно центра.
Або:

Сфотографуй симетричні предмети або виконану роботу  і поділися фото з однокласниками.

Завдання з Математики на 7 травня.

Тема. Розв'язуємо складені задачі на знаходження різниці та на різницеве порівняння.
1. Повторити таблицю множення числа 3.

2. Усно працювати за відео. Уважно слухати пояснення вчителя. 
Встановити повноекранний режим.  За потреби ставити на паузу.
3. Відпочити. Порухатися.
4. Працюємо самостійно.
- Виконати письмово в зошит завдання 2 ст. 124 і завдання 2 ст. 125.
- Розв'язати і записати в зошит задачу 4 ст. 125.
Спочатку знайти скільки літрів молока в одному горщику?
Потім - на скільки літрів молока більше в каструлі, ніж у горщику?
Надіслати фотозвіт.

До уваги батьків та учнів!

Увага!!!


Корекційно-розвиваюче заняття психолога з учнями 2 класу з ...Не забуваємо про уроки Англійської мови, Фізкультури та Музичного мистецтва.

Заходимо на блозі на  сторінку ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. Далі переходимо на блоги вчителів, натискаючи на відповідний предмет.

Завдання з математики на 6 травня.

Тема. Діагностична робота.
1. Сьогодні ми будемо писати Діагностичну роботу.
Для цього підготуйте подвійний аркуш у клітинку, ручку, простий олівець, лінійку, чорновик.
2. На зовнішньому аркуші зробити підпис, відрахувавши  8 клітинок зверху вниз. Починаємо писати у 9 клітинці.
Діагностична робота 
з математики
учня (учениці) 2-Б класу
прізвище, ім'я (кого).
3. Відкрити листок, у другій клітинці зверху посередині записати:
6 травня
З нового рядка, відступивши 1 клітику справа записати:1.
4. Далі виконувати завдання за відео. 
На кожному завданні робити паузу. Назву завдання переписувати не потрібно, виконувати тільки завдання. 
- Нумерувати всі завдання. 
- Згадайте: між рядками пропускати клітинку.
- Креслити олівцем, надписи виконувати ручкою.
- Завдання виконувати чесно. Не просто списати.

5. Порухатися. Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.

6.Уважно перевірити роботу.
Оцінити, намалювавши смайлики (показано в кінці відео:смайлики - настрій і смайлики на синій шкалі.) в кінці роботи.
Надіслати фото та зберігати роботу, щоб покласти в папку.
Виконати онлайн діагностичну роботу.
Правильно записувати прізвище та ім'я.
Тест доступний до 8 травня. Лише одна спроба.
Будьте уважні. Виконуючи завдання не спішіть вибирати відповідь, уважно читайте і обчислюйте. Вам дається достатньо часу.  
КОД доступу 264277Тест


Завдання з Української мови на 6 травня.

Тема. Поетична вітальня. Григорій Фалькович, добірка дитячих поезій зі збірки "Корова спекла коровай".
1. Сьогодні ми працюємо із Хрестоматією ст. 108-113.
2. Мовна розминка. Читаємо вголос.
- Прочитати за кольорами.
- Прочитати горизонтально - по рядочках.
- Потренуватися читати склади із буквою а, потім у, далі о, і так далі. Тобто швидко очима шукаємо склади з відповідною буквою і промовляємо вголос.

Презентація "КОЛИСКОВІ ПІСЕНЬКИ — ПЕРЛИНКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ."
3. Давайте знайомитись. Переглянути відео. Познайомитись з письменником.
4. Читаємо з другом.
Сьогодні читаємо разом з автором.


5. Порухатися. Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.

6. Читаємо вголос.
 • Прочитати вірш "Колоскова колискова"
- Про що йдеться у вірші?
- Які малюнки можна намалювати, читаючи цей вірш.
• Загадка про того, хто ходить пішки ст.112-113. 
- Прочитати вголос. Пояснити слово ХВОЩ.
-Знайти і прочитати, хто ходить пішки?
•Прочитати вірш "Все, що звечора наснилось"ст.113.  
-Розказати, що наснилось автору?
7. Ми сьогодні читали вірші зі збірки Григорія Фальковича "Корова спекла коровай". За бажанням ви можете  перейти за посиланням і прочитати інші твори автора.
Фото або відеозвіт надіслати вчителю.