понеділок, 20 квітня 2020 р.

Завдання до уроку Я досліджую світ. (Інформатика. Дизайн і технології) на 21 квітня.

Тема. Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.
Як скласти алгоритм? Практична робота "Приготування бутербродів за алгоритмом".
1. Підготувати підручник та зошит.
2. Повторити. Що таке алгоритми та їх виконавці? 

3. Попрацювати за презентацією. 
У презентації відображено матеріал підручника ст. 112-113.
Працювати уважно, щоб не повторювати (читати матеріал в підручнику).

3. Виконати завдання в друкованому зошиті ст.52-53.
4. Відпочити. Порухатись

5.  
Для цього перейти за посиланням  
Надіслати фотозвіт будь-якої картинки.
6. Якщо вдома є повітряна кулька провести дослідження "Маса повітря" ст.113-114.
Надіслати фотозвіт
7. Подивитись відео

7. Виконати завдання 3 ст.114.
Разом з рідними приготувати бутерброди. Ідеї можуть підказати дорослі або відшукати картинки, відео в інтернеті.

Надіслати відео або фотозвіт.
Пропоную переглянути мультфільм.
Зробити висновок: Чи можна кидати бутерброди?






Завдання на 21 квітня з Української мови.

Тема. Травнева пригода. 
Заголовок тексту. За А. Камінчуком "Далекий голос зозулі".
1. Підготувати до уроку зошит, записати у ньому число, дистанційна робота.
Підготувати підручники Українська мова (1) ст. 98 і Українська мова(2) ст. 133
2. Виконати каліграфічні вправи.
- Пригадати як пишемо букви Зз
- Записати каліграфічно з таблиці. На полі оцінити каліграфію.


- Чому слова Зіна, Зоя записані з великої букви? (Правильно. Це ім'я, а ім'я пишемо з великої букви).
- Виконати  звуковий аналіз слова зозуля.
3. Прочитати "Травнева пригода" ст. 133. 
Далі працювати над текстом А.Камінчука "Далекий голос зозулі" за презентацією і підручником.
4. Переглянути презентацію. Попрацювати з учителем. Уважно виконувати завдання.

5. Відпочити. Порухатись.

6. Переглянути відео, попрацювати з Мовкою та Суржиком. Записувати нічого не потрібно. Уважно послухати пояснення.

7. Виконати усно вправу 249 ст. 98. Повторити за таблицею-підказкою.
8. Послухати голос зозулі.


9. Пригадати.
Усно виконати вправу 250.
10. Записати в зошит питальне речення з тексту "Далекий голос зозулі" за А. Камінчуком (зі ст.134)
11. Попрацювати в Розумниках. Книга 3 завдання 4 і 5.
Надіслати фотозвіт про роботу на цьому уроці.




              

Завдання з Я досліджую світ на 21 квітня.

Тема. Які турботи приносить весна звірам?
1. Підготувати до уроку підручник, зошит, простий олівець. А також узяти з собою на урок увагу, старанність, зосередженість. Бажаю успіху!
2. Переглянути презентацію.
Звернути увагу!
Уважно дивитись, слухати і працювати з учителем. Встановити повноекранний режим для зручного перегляду. За потреби зупиняти відео.
3. Відпочити.
4. Опрацювати матеріал підручника ст. 115-116.
5. Провести практичну роботу- дослідження "Звірі навесні".
Надіслати відео або фотозвіт учителю у Viber.
За бажанням послухати перший розділ аудіокниги про дивовижні пригоди у "Лісовій школі" Всеволода Нестайка.
Якщо сподобалась книга її можна читати  онлайн.


Великодні вітання від Савіцького Назарія!