понеділок, 13 квітня 2020 р.

Завдання з Я досліджую світ на 14 квітня.

Тема. Які комахи з'являються навесні першими?
1. Приготувати підручник і зошит.Уважно дивитися, слухати і працювати з учителем. За потребою зупиняти відео, коли будете виконувати завдання в зошиті.

2. Переглянути відео.

3. Відпочити.



4. Закріпити матеріал. Попрацювати з підручником ст. 112-113.

5. Провести дослідження на свіжому повітрі: "Комахи навесні".

6. За бажанням переглянути відео.


Чекаю на ваші фото робіт та дослідження.




Завдання з Української мови на 14 квітня.

Тема.  Загублена писанка.
Робота з дитячою книжкою: "Досліджуємо медіа "Загублена писанка"".

1. Подивитись мультик "Легенди України - Писанки"

2. Послухати казку І. Мацко "Загублена писанка"

3. Пісенька для тих, хто стомився.
4. Перейти за посиланням і самостійно  прочитати казку І.Мацко "Загублена писанка" 

3. З дорослими з'ясувати значення незрозумілих слів.

5. Переказати казку членам своєї родини, або прислати відео.

Працювати старанно і уважно. Це стане в нагоді для уроку розвитку мовлення.

Розвиток зв'язного мовлення. Створення і написання продовження казки І. Мацко "Загублена писанка" за початком і малюнками.

У кого є зошит з Розвитку мовлення, той працює в зошиті, а в кого немає - той працює в звичайному зошиті.

1. Прочитати вірш. №1 на ст.45 зошита. Усно дати відповіді на запитанняна ст. 46.


2.Опрацювати текст про Великодні традиції №2 ст.46.

3. Подивитись відеоролик
4. Подивитись мультик "Загублена писанка"
5. Дати відповіді на запитання
- Про кого йдеться у розповіді?
- Що робила Катруся?
- До кого покотилася писанка?
- Чому песик Сірий був здивований?
6. Розглянути малюнки у зошиті ст.47 і в підручнику ст.94
Пісенька для тих, хто стомився.

7. Прочитати початок казки у зошиті ст.46

8. Доповнити казку за малюнками, записати у зошити.

9. Перевірити і надіслати фото. Якщо урок сподобався, намалювати в кінці казки веселий смайлик.







Завдання з Я досліджую світ. Інформатика. Дизайн і технології на 14 квітня.

Тема. Як план та інструкція впливають на виконання завдання?
План виконання завдання. Планування в нашому житті.

1. Опрацювати у підручнику ст. 108-109.
2. Виконати завдання в зошиті ст. 50-51
3. Провести дослід.
Фото проведення досліду надіслати вчителю.


4. Перейти за посиланням.  Пограти в гру.

5. Відпочити. Порухатися.



6. Пофантазуємо та помайструємо.
Попрацювати із 111 сторінкою підручника: відновити послідовність виконання аплікації.
7. Практична робота.

Завдання на вибір. Вибрати одне із запропонованих завдань і виконати його. Всі завдання виконувати не потрібно. 

Зробити фото і надіслати вчителю.
- Аплікація "Вербові котики" за зразком у підручнику.
- Малюнок "Вербові котики". Допомогти собі пошуком в Інтернеті.
- Дослідження "Вербові котики".
За бажанням під час практичної роботи слухати, переглядати відео. 




Пазл-загадка.

Працюємо у графічному редакторі Тукс Пейнт.
Павлик Олександр
Хоміченко Олександра

Миколаєнко Діма





Чарівні перетворення.

Птах, який літає.

Хоменко Дарія


Іваніцький Михайло
Денисюк Владислав

Николюк Вероніка
Кучинський Іван
Савіцький Назар
Іванюк Крістіна 
Павлик Олександр 
Марчук Анастасія 
Миколаєнко Дмитро



Завдання з Української мови (2) на13 квітня.

Тема. Сергій Пантюк. Вінчі й Едісон. (Хрестоматія)

1. Прочитати статтю про Сергія Пантюка на ст.100 Хрестоматії.


2. Уважно послухати авторське читання уривка повісті "Вінчі й Ендісон" (у книжці ст.103-107)

3. Розповісти рідним, що найбільше вразило.
4. Порухатись. Відпочити.
5.  Звернути увагу на словничок унизу кожної сторінки.

6. Вибрати частину, яка найбільше сподобалась і навчитись виразно читати
Відеозвіт надіслати вчителю п/п у Viber.


Завдання до уроку Української мови(1) на 13 квітня.

Тема. Повторюю вивчене про речення. Мої навчальні досягнення.
1. Потренуватись 2 хвилини. Перейти за посиланням, пригадати види речень за метою висловлювання.

2. У зошиті записати число, дистанційна робота.

3. Уважно дивитися, слухати і виконувати усно завдання з учителем. 

В зошит з відео презентації записати тільки завдання каліграфічної хвилинки.

4. Відпочити. Порухатися.

5. Попрацювати з підручником Українська мова 1.

- Усно виконати вправу 237.

- Вправа 238: усно дати відповіді на запитання.  В зошит записати питальні речення і розповідне окличне.

6. Перейти за посиланням. Виконати тест. https://docs.google.com/forms/d/1bnNagZrNBhjP23QMEOibRWYywhyKMu5squ9pSMSTxkQ/edit 

Обов'язково в кінці тесту натискати Надіслати, щоб бачити результат. Фотозвіт надіслати вчителю. Бажаю успіхів.

7. Роздивитися малюнок у підручнику на ст.94 з рубрики "Мої навчальні досягнення". 
Скласти і записати в зошит речення за завданням під малюнком.
Фото виконаної роботи надіслати вчителю. 











Завдання до уроку англійської мови.

Завдання до уроку фізкультури.

Завдання з математики на 13 квітня.

Тема. Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею.
1. Обчисли 2 хвилини. Потренуйся, перейди за посиланням:"Математичний тренажер".
2. Повтори. Підспівуй.
3. Вчимо, співаючи.
4. Уважно дивитись, слухати, запам'ятовувати правила.
У зошити записати число, дистанційна робота і каліграфічно цифру 8.
Більше з презентації нічого не записувати. Щоб запам'ятати правило, зупиняти презентацію.

5. Відпочити. Порухатись.
6. Попрацювати з підручником ст. 111.
- Усно виконати завдання 2,3.
- ЗАПАМ'ЯТАЙ. Від переставляння множників добуток не міняється.
- Завдання 4 записати за зразком: 7•3=3•7
- Завдання 5 записати у зошит за зразком:   1•8=8•1=8      0•9=9•0=0
ЗАПАМ'ЯТАТИ:
При множенні будь якого числа на один або одиниці на будь яке число в результаті отримаємо те саме число.   а•1=1•а=а
При множенні будь якого числа на нуль або нуля на будь яке число в результаті отримаємо нуль. а•0=0•а=0

7. Завдання 6. Записати усі вирази, знайти їх значення. Потренуватися читати отримані рівності різними способами.

Оцінити свій настрій кольоровим смайликом. Фото надіслати вчителю п/п у Viber.