четвер, 21 травня 2020 р.

Завдання з Я досліджую світ на 22 травня.

Тема.  Які найважливіші події відбуваються в житті звірів?
1. Підготувати до уроку підручник  ст.133 і зошит ст.59.
2. Записати календар спостережень за 22 травня на ст. 31.
3. Подивитися відео. 
- Повторити матеріал попередніх уроків. 
- Уважно слухати вчителя і перевірити правильність виконання завдань 1, 2, 3 у зошиті на ст.58. 
- Виконати завдання 4 і 5  ст. 59.
 4. Відпочити. Порухатися.


 5. Попрацювати з підручником.
- Прочитати розповідь пана Лісника на ст. 133.
- Прочитати і запам'ятати Календар найвизначніших подій із життя звірів улітку.
Провести дослідження свійських та диких птахів, свійських тварин. Які зміни, важливі події відбулися в їхньому житті.
Надіслати фото, відео.

Завдання з Української мови на 22 травня.

Тема: Діагностична робота. Робота з медіатекстом. Реклама. 
Повторення вивченого. Частини мови. 

1. Переглянути відеоурок. Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.

2. Записати в зошит 4 іменники, 4 прикметники і 4 дієслова.
3. Порухатися. Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.



4. Діагностична робота. Робота з медіатекстом.
- Виконати запропоновані у відео завдання. 
- Приготувати папір А4 (1 шт.), інструменти для малювання на вибір.
- Для зручного перегляду перейти у повноекранний режим.
- Роботу підписати і зберігати для портфоліо. 
Фото виконаної роботи надіслати вчителю обов'язково!

Завдання з Математики на 22 травня.

Тема: Досліджуємо таблиці множення числа 8 та числа 9; таблиці ділення на 8, на 9. Порядок дій у виразах.


Завдання:
1. Підспівуючи, вчити таблиці множення чисел 6-10.


2. Переглянути відео. Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.


3. Пригадати та написати рядок цифри 8 та рядок цифри 9. Оцінити каліграфію за допомогою шкали оцінювання.




4.Працюємо за підручником.
- Завдання 1 виконувати усно. З таблиці множення чисел 8 і 9 скласти таблиці ділення на 8 і на 9.
- Усно виконати завдання 2.
- У завданні з розглянути Оленчин спосіб множення 8*8 та 8*9.
- у завданні 4 усно визначити, яке число "зайве".
5. Поспівати, запам'ятати

6. Працюємо в зошиті.
- Виконати письмово за зразком завдання 5.
- Знайти значення виразів завдання 6 (письмово).
Поспівати. Запам'ятати.
Чекаю на фото та відеозвіт з таблицями множення та ділення