вівторок, 19 травня 2020 р.

21 травня - День вишиванки. Вітаємо усіх зі святом!!!











  Всесвітній День вишиванки відзначається щороку у третій четвер травня.


Вишиванко моя, вишиванко,
Ти- як пісня, у серці моїм.
Одягну тебе в будні і свята,
Щоб любов поселилася в нім...
Т. Строкач
16 травня 2019 року - ось такими ми були, 
а тепер вже підросли і дорослі стали.
































Завдання з Української мови на 19 і 20 травня.

Тема. Леся Воронина. Слон Гудзик і вогняна квітка.
1. Мовна розминка. Скласти прислів'я, вивчити, розповісти рідним.
2. Подивитись відео про Лесю Вороніну.

3. Прочитати статтю на ст.136 Хрестоматії.
4. Подивитсь і послухати історію, як Яся зустрілася із Слоником. Перейти за посиланням

Відпочити
5. Читання для себе.


Самостійно прочитати твір Лесі Вороніної "Слон Гудзик і вогняна квітка"ст.137-140
6. Розповісти дорослим про прочитане. Зацікавити дорослих до продовження слухання  казки.
7. Читання для друга.
Продовжити читання ст.141-143 вголос для рідних.
Відпочити 
7. Поділитись враженнями від прочитаного. Переказати. Щоб навчитись переказувати, потрібно прочитати іще. Тому працюємо два уроки (два дні).
Після повторного читання пройти ТЕСТ. Код доступу 4953496
Доступ надано до 24 травня. Одна спроба. Будьте уважні! Якщо сумніваєтесь, у вас є підказка - це підручник. 
Після проходження тесту для кращого засвоєння матеріалу пограти в гру "Відповідності". Бажаю успіху! 

Завдання з Української мови(1) на 20 травня.

Тема. Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь за темою "Текст"
1. Виконати розминку для пальчиків

2. В друкованому зошиті виконати тестові завдання з теми "Текст" 2 варіант ст.46.
3. В друкованому зошиті виконати КАЛІГРАФІЧНЕ
списування тексту Едельвейс ст.46-47. За полем шкалою оцінювання оцінити свою каліграфію.
Внизу сторінки вибрати смайлик.
Відпочити
 Надіслати фотозвіт

Завдання з Математики на 20 травня.

Тема: Вивчаємо кратне порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення  на 7.
1. Вчити таблиці множення чисел 6-10, підспівуючи.

2. Користуючись таблицею множення, виконати завдання з будиночком № 4 і 5 ст. 133.
3. Пригадати і записати каліграфічно цифру 7 (цілий рядок). Оцінити свою каліграфію.
 2. Переглянути
4. Переглянути відео. Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.
5. Порухатися. Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.

6. Працюємо з підручником.
- Усно опрацювати завдання 2 і 3 ст. 134.
- Письмово виконати завдання 4, 5, 6 в зошиті.
Надіслати фото, відеозвіт. 

Завдання з ЯДС. Інформатика. Дизайн і технології.

Тема: Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати. Створення малюнків за готовими алгоритмами. 
Робота разом з рідними. Плакат
1. Підготувати до уроку підручник ст. 126 - 130 і зошит ст. 60-61.
2. Працювати з підручником ст. 126 -128.
Ознайомитись:
- що можна робити із зображеннями в середовищі Скретч і як відкрити графічний редактор?
- якими інструментами малюють виконавців у середовищі Скретч.
Щоб не повертатись, відразу виконай завдання 1  і 3 в зошиті на ст. 60.
- що таке фрагмент малюнка і які дії можна застосувати до фрагмента ст. 128, завдання в зошиті 3 ст. 61.
- Виконати завдання, які залишилися в зошиті. 
 3. Порухатися. 
Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.


4. Попрацювати з презентацією: подивитись презентацію
5. Для роботи в середовищі Скретч перейти за посиланням
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
- Дослідження.
 Дослідити, що відбувається із фрагментом малюнка в графічному редакторі Скретч, якщо використати інструменти. Завдання 1. Інструменти ст. 129.
-  Практична робота. 
Завдання 2. Виконавець фея ст 129-130.
Щоб показати малюнок однокласникам, надішли фото екрану вчителю на Вайбер.
5. Знову відпочити. Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE. 

6. Пофантазувати та помайструвати.
Разом з рідними створити плакат про охорону природи за зразком підручника або на власний вибір.
Можна скористатися допомогою Інтернет ресурсів.
Завдання 3. Плакат. ст 130-131.
Фото надіслати вчителю.