неділю, 17 травня 2020 р.

Завдання з Української мови на 18 травня.

Тема.  Мої навчальні досягнення. Діагностична робота. Діалог. Узагальнення і систематизація знань з теми "Текст".
1. Виконати каліграфічну вправу. Написати рядок великої і рядок малої букви. Оцінити каліграфію за допомогою шкали оцінювання
2. Уважно роздивитися малюнок на ст. 108.
Кого ви бачите на малюнку? Що ви бачите на малюнку?
Прочитати слова з довідки. Обрати для себе завдання.
- Скласти:
• текст-розповідь про кущ верби; або
• текст-опис котика- тварини.
Використовувати для допомоги слова з довідки.
- Записати текст в зошит.
3. Порухатися. Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.


4. Діагностична робота. Діалог. Телефонна розмова.
Прочитай, пригадай!

Зателефонуй вчителю (Руслані Станіславівні) 17-22 травня з 9 год до 15 год. Можеш використати відеодзвінок у Viber.
Поміркуй,
як ти привітаєшся. Про що запитаєш у неї? Підготуйся заздалегідь, запиши на папері питання до вчителя. Користуйся підказками. Подумай, як закінчиш розмову.

З нетерпінням чекаю на дзвінок!

Завдання з математики на 18 травня.

Тема. Досліджуємо таблицю множення числа 6, таблицю ділення на 6.
 1. Підготуватися до уроку. підручник ст. 132.

В зошиті записати число, дистанційна робота.
Повторити таблиці множення чисел 1-5, підспівуючи.

2. Виконати каліграфічну вправу. Написати рядок цифри 6.
У другому рядку записати числа сьомого десятка. (Пригадай - це числа що мають 6 десятків) 
Оцінити каліграфію за допомогою шкали оцінювання.
3. Подивитись відео. Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.


4.  Поспівати, запам'ятати таблицю.
5. Працюємо з підручником.
-  Усно опрацювати №2 на ст.132
6. Відпочити. Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.
7.  № 3 та 4 ст. 132 виконати в зошиті письмово.
8. №5 - усно заповнити таблицю.
Надіслати фото та відеозвіт

Завдання з Української мови на 15 і 18 травня.

Тема. Поетична вітальня. Мар'яна Савка. Вірші з книжки "Босоніжки для стоніжки" (Україна.  Чорний пан. Я і Лис.) та "Чи є в бабуїна бабуся?" (Чотири міхи для бобрихи. Бабуїни).
Завдання на 15 травня

1. Прочитати скоромовку "Дощиком".
- Вивчити скоромовку напам'ять. Розказати дорослим.
Лiтературне читання. Іван Франко Лисичка та Журавель презентация ...


2. Прочитати розповідь на ст.88 Хрестоматії.
Давайте знайомитись - Мар'яна Савка.
Подивитися відео.

3. Знайомимося з віршами зі збірки: "Босоніжки для стоніжки".
- Прослухати вірш "Україна"

- До чого авторка закликає дітей у цьому вірші?
- Прочитати виразно вірш,передаючи інтонацією свою любови до Батьківщини.
Відпочити

- Прочитати вірш "Я і лис"ст.91 Хрестоматії.

Опрацювати зміст вірша, виконуючи завдання тесту. 
- Виконати ТЕСТ  Код доступу  993045
Доступ до 25.05.2020 до 22.00 Лише одна спроба.
Після виконання тесту пропоную пограти Онлайн Гру "Відповідність".
- Прослухати вірш "Чорний пан"


- Навчитись виразно читата вірш, правильно передаючи інтонацію питальних та окличних речень.
 Завдання на 18 травня
 Продовжуємо знайомитися із творчістю Мар'яни Савки.
Читаємо вірші з книжки "Чи є в бабуїна бабуся?"
1. Читаємо разом.
2. Продовжуємо знайомство з автором. Перейти за посиланням.
3. Послухати вірш "Чотири міхи для бобрихи".
- Прочитати незнайомі слова, з'ясувати їх значення.
- Навчитися виразно читати вірш.
- Відшукати і прчитати уривок вірша, який зображено на малюнку.
4. Відпочити.
5. Прочитати вірш "Бабуїни".
- Опрацювати словничок.
З'ясувати, що їдять бабуїни?
- Як авторка називає Цукерки? Чому?
- Навчитися виразно читати.
Мар'яни Савки.