середу, 22 квітня 2020 р.

До уваги учнів та батьків!!!

Завдання до уроків на 23 квітня - пролистуйте публікації вниз.
Натискайте СТАРІШІ ПУБЛІКАЦІЇ.
Бажаю успіхів. Чекаю фото, відео звіти у Viber.

Алгоритм виконання бутербродів від Назара. Смачного.


Дослідження першоцвітів від Іваніцького Михайла..

 

Досліджуємо кору дерев з Іваніцьким Михайлом.



Досліджуємо тварин з Николюк Веронікою.




Чи має повітря масу?

Дослідження провів Савіцький Назар




Досліджуємо комах і тварин із Хоменко Дарією.




Смакуємо із Хоменко Дарією.




Вітаємо Фурмана Святослава!

Весь курс пройдено. За 40 годин 30 хвилин виконано 978 задач.

Завдання з Образотворчого мистецтва на 23 квітня.

Тема. Чарівні перетворення. Складання кумедного вовченя з паперу.
1. Опрацювати матеріал у підручнику ст.90
2. Запам'ятати. 
Оригамі - мистецтво складання фігурок з паперу.
3. Подивитись відео .

4. Розглянути покрокову інструкцію . 
Кумедне вовченя з паперу. Підручник ст.90
5.  Створити іграшку оригамі - Кумедне вовченя.
Завдання на вибір.
- Як показано в підручнику.
- Як показано у першому відео (на початк уроку). 
- Переглянути ще 2 відео.

Сфотографуй свої роботи і поділись з однокласниками.

Завдання з музичного мистецтва на 23 квітня.

Завдання з Я досліджую світ на 23 квітня.

Тема. Чому кажуть, що весняний  день рік годує?
1. Провести спостереження за погодою. В зошит записувати не потрібно.
2. Подивитись презентацію. (Для перегляду клік на презентації мишкою, або зліва внизу на стрілочку.) 
З'ясувати, чому кажуть, що весняний день рік годує.
Для зручності встановити повноекранний режим.




5. Провести дослідження "Праця людей навесні". 
Взяти активну участь у весняних роботах на городах і садах.
Надіслати фото або відеозвіт.

Завдання з математики на 23 квітня.

Тема. Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах.
1. Підготувати підручник, зошит.
- Записати число, дистанційна робота.
- Виконати каліграфічні вправи.
- Записати числа, які заховалися в словах.
Підкреслити кругле число.
2. Переглянути презентацію. Всі завдання виконувати усно.
3. Працюємо з підручником ст.116.
- Усно виконати завдання 4.  Запам'ятати правило.
- Перевірити, чи правильно зазначено порядок виконання дій у виразах завдання 5.
4. Відпочити. Порухатися.
5. Для закріплення правил порядку виконання дій у виразах  переглянути відео. За потребою зупиняти.
6. Знайти значення виразів Завдання 2. Записати в зошити.
Фото виконаних робіт надіслати вчителю.

Вітаємо Залізного Іллю!

Весь курс пройдено. За 61 годину 26 хвилин виконано 1431 задач.

БЕРЕЖИ СЕБЕ. Обов'язки пішоходів!

Пішоходи повинні ходити тротуарами або пішохідними доріжками, а за їх відсутності – велосипедними доріжками або в один ряд по узбіччю дороги, назустріч руху транспортних засобів. 
При цьому необхідно бути особливо обережним та не створювати перешкод іншим учасникам руху. 
 На дорогах, які мають розділову смугу, а також на дорогах поза населеними пунктами, можна рухатися по зовнішньому краю проїжджої частини назустріч руху транспортних засобів
 Переходити проїжджу частину пішоходам дозволяється тільки підземними пішохідними переходами та в місцях, позначених спеціальною дорожньою розміткою або дорожніми знаками «Пішохідний перехід». Переходячи проїжджу частину, пішоходи не повинні затримуватися та зупинятися на ній. Не рекомендується дорогу перебігати, йти потрібно спокійним кроком.
 Відповідно Правил дорожнього руху пішохід має перевагу перед транспортними засобами при переході проїжджої частини визначеними пішохідними переходами, що не регулюються, а також тими переходами, що регулюються, за наявності відповідного сигналу світлофора або регулювальника.
Рекомендую подивитися!!! ПЕРЕЙДИ за посиланням.

  Обережно! Діти на дорозі!
Правила дорожнього руху
– не вибігати на проїзну частину з тротуару, можна лише спокійно зійти, попередньо оцінивши ситуацію;
– ходити лише тротуарами, дотримуючись правої сторони, а якщо вони відсутні — по узбіччю, обов’язково повернувшись обличчям до транспорту, що рухається, — тоді не тільки водій бачитиме пішохода, а й пішохід — водія; 
– не переходити дорогу на червоне світло незалежно від наявності на ній автомобілів; 
– переходити дорогу можна лише у дозволених місцях – «зебра», підземних та надземний переходи; 
– зібравшись переходити вулицю, спочатку подивитися ліворуч, а, дійшовши до середини, — праворуч; 
– пам’ятайте, що причиною ДТП може стати не тільки наїзд автомобіля або мотоцикла, але й велосипеда. Нерідко саме велосипедисти є джерелом напруженості на вулицях, у дворах; 
– чітко визначте для себе межі території для прогулянок, вулиці переходьте тільки в групі з іншими пішоходами; 
– у разі дорожньо-транспортної пригоди надавати можливу допомогу потерпілим і повідомити про пригоду міліцію.
Подивитись! Пригадати!

Завдання до уроку Української мови на 22 квітня.

Тема. Пісеньки співаємо - дощик закликаємо. За З. Мензатюк "Іди, іди, дощику". Текст-розповідь.
1. Підготувати до уроку підручники з Української мови та зошит.
В зошиті записати число, дистанційна робота.
2. Переглянути відео. Усно попрацювати з Мовонькою та Суржиком.
3. Уважно прочитати і постаратись переказати дорослим, можна підглядати.
4. Працюємо з підручником Українська мова (1) ст. 99.
Виконати усно вправу 252. 
- Прочитати текст, розглянути малюнок, звернути увагу на словничок. 
- Чи є у вас вдома вольєр? Хто у ньому живе?
- Дати відповіді на запитання на ст. 100.
- Прочитати правило, запам'ятати його.
5. Відпочити, порухатись.
6. Усно виконати вправу 253 ст. 100. Звернути увагу на схему будови тексту-розповіді.
Звернути увагу на схеми-підказки на другому фортзаці у вашому підручнику.
7. Усно виконати вправу 254. Писати не потрібно. Будемо писати із Української мови (2).
8. Відкрити підручник 2 ст.134-136. Виконати каліграфічні вправи.
- Роздивитися, пригадати, як пишуться ці букви. 
- Записати каліграфічно в  зошит в одному рядку(цілий рядок).
- Записати речення. (В дужках написати, яке це речення за метою висловлювання і інтонацією.)
Іди, іди, дощику! 
- Підкреслити дієслова.
- Зробити звукову схему слова дощику прямо в реченні.
Зразки каліграфічного написання літер и цифр.. Обсуждение на ... Каллиграфия_0037_новый размер_новый размер (700x510, 201Kb ...
9. Прочитати оповідання-казку дитячої письменниці "Іди, іди, дощику."
Презентація до уроку за повістю Зірки Мензатюк "Таємниця козацької ...
10. Дати відповіді на запитання після тексту ст. 136.
Визначити дійових осіб. З'ясувати значення нових слів ст.134 і 136.
11. Зробити розминку пальчикам.
12. Записати в зошит закличку з тексту, яка найбільше сподобалася.
13. Відпочити з дощиком.
14. Виразно читати  текст, повчитись переказувати.
Чекаю фото ваших робіт.

Завдання до уроку англійської мови на 22 квітня.

Завдання до уроку фізкультури на 22 і 23 квітня.