четвер, 23 квітня 2020 р.

Паролі "На Урок"

Учні класу
Паролі
2-Б (2 клас)
Андріївський Максим
40254сирт
Гаврилюк Дмитро
війт25441
Гаманюк Максим
тема24920
Грицаєнко Євгеній
жако49944
Денисюк Владислав
зіва67000
Драган Олександра
57036перо
Жегульова Іванна
19012осад
Залізний Ілля
тіні95229
Іваніцький Михайло
крон85148
Іванюк Крістіна
ліси86699
Кучинський Іван
згук20380
Марчук Анастасія
ложе04032
Миколаєнко Дмитро
62362буян
Ніколаєва Даніела
цитр46242
Нестеров Андрій
78469дога
Николюк Вероніка
крах80681
Павлик Олександр
душа47421
Ріпей Оксана
троп51072
Савіцький Назар
лижа65445
Сафронова Анна
04373бран
Симонова Мар'яна
сфер44715
Ситніков Олександр
йола27645
Складанюк Арина
54156арфа
Стрельчук Дмитро
кока51871
Фурман Святослав
дуга81489
Хоменко Дарія
міна50340
Хоміченко Олександра
міаз75376

Завдання з Математики на 24 квітня..

Тема. Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2.
1. Приготувати підручник ст.117-118.
В зошиті написати число, дистанційна робота.
2. Каліграфічно записати: 2 22 222 2222 22222, підкреслити двоцифрове число.
В другому рядку записати сусідів підкресленого числа.
В третьому рядку записати всі числа другого десятка.
на полі за допомогою шкали оцінювання оцінити свою каліграфію.
3. Поспівати. Запам'ятати.
 Проспівати іще раз. Самостійно називати відповіді.

4. Усно виконати завдання 1 і 2 на ст. 117.
5. Письмово виконати завдання 3 ст.118.
6. Уважно розглянути як пов'язані дії множення і ділення за завданням 4 ст.118.
Пригадай!!! З кожного прикладу на множення можна скласти два приклади на ділення.
7. Відпочити.
8. Усно виконати завдання 5 ст.118.
9. Письмово виконати в зошити  завдання 6.
10. Виконати задачу 7 і записати в зошит.
Надіслати фотозвіт.



Завдання з Я досліджую світ на 24 квітня.

Тема. Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла?
1. Підготувати підручник ст. 116-117 та зошит.
2. Провести спостереження і записати календар на 31 сторінці.
3. Уважно переглянути презентацію. Запам'ятати і розповісти батькам про які свята розповідає вчителька.
4 Відпочити. Порухатись.

5. Опрацювати матеріал підручника. Дати відповіді на запитання.
6. Виконати завдання в зошиті на ст. 45.  Намалювати писанку на окремому листку.  
Надіслати фотозвіт.
Пропоную переглянути.   Чому ж мак є символом Дня пам'яті і примирення?

Сашуні сподобалось куховарити!




Завдання з української мови на 24 квітня.

Тема. Казки українських письменників. 
Робота з дитячою книжкою. Читання для себе. Збірка казок Ю. Ярмиша "Малесенькі чудесинки"
1. Повторити вивчений матеріал. Виконати завдання тесту    за твором "Іди, іди, дощику" за З. Мензатюк на сайті "На Урок". Код доступу  616684. Правильно вказувати прізвище та ім'я. Завдання необхідно виконати до 26 квітня 16.00. Результати надсилати не потрібно. Я буду бачити їх у електронному журналі.
2. Знайомтесь.
Позакласне читання. Літературні казки українських авторів (які ...
 «Казкове я бачу у всьому — у житті людини, у природі, у мрії про майбутнє, а часом і в звичайних предметах, веселих, печальних і смішних, що оточують нас. Казка об’єднує людей. Хоч би які були різні за сюжетами казки, у них завжди добро перемагає зло, люди прагнуть до краси, справедливості», — говорить Ю.Ярмиш. Саме з таких казок — красивих, добрих і правдивих склав письменник свою збірку «Дванадцятиголовий Дракончик»
3. Зайти на сайт Житомирської Обласної Бібліотеки для Дітей.
- Послухати казку Ю. Ярмиша "Дванадцятиголовий Дракончик".  (Перейти за посиланням. Знайти казку. Для відтворення натиснути стрілочку)
- Визначити головну думку казки.
4. Відпочити      
5. 

У збірці Ю. Ярмиша "Малесенькі чудесинки" вибрати казку. Прочитати її і навчитись переказувати.
Надіслати звіт.

Розвиток зв'язного мовлення. Упорядкування тексту казки Ю. Ярмиша "Дванадцятиголовий Дракончик" відповідно до послідовності подій.
1. Відкрити підручник Українська мова (1) на ст. 100-101.
У кого є зошит з розвитку усного та писемного мовлення відкрити на ст. 49. 
У кого немає такого зошита, той працює у зошиті з української мови.
2. Прочитати вірш. Вправа 1 ст.49 в зошиті. Усно дати відповіді на запитання.
 3. Прочитати текст про дракона. Вправа 2 ст.49-50 зошита.

4. Пригадати казку, яку ви слухали.
- Прочитати в підручнику уривок казки Ю Ярмиша "Дванадцятиголовий дракончик".
5. Виконати усно завдання 3 на ст.50 у зошиті.
6. Упорядкувати текст відповідно до послідовності подій.
Відпочити
7. Записати впорядкований текст.
 Перевірити і надіслати фотозвіт







      

Смакуємо з Владиславом!!!




Даніелка пригощає! Смачного!



Смачний бутерброд від Павлика Олександра!