четвер, 19 березня 2020 р.

Завдання з математики на 19 березня

Порівнюємо математичні вирази. Досліджуємо задачі.

1. Обчисли усно трьома способами. Завдання 2, підручник ст 96.
2. Усно розв'язати задачу 1 на ст. 96.
- Пояснити за скороченим записом що означає кожне число.
- У скільки років написав першу симфонію Гайдн?
- У скільки років написав першу симфоніюМоцарт?
Пояснити пошук розв'язування за схемами. Усно доповнити їх.
Хвилинка-цікавинка "Знайомтесь".





3. Завдання 3, ст.96.
Уважно розглянути малюнок. Дати відповіді на запитання.
4. Відпочинь. Порухайся.

5. Самостійна робота в зошиті над завданням 1 ст.97. Поставити знаки >, <, =.
6. Усно виконати завдання 2.
- Зручніше додати до круглого числа двоцифрове або від двоцифрового числа зручніше відняти кругле число. Визначити, який компонент змінюється в кожному стовпчику, і як ця зміна впливає на результат.
7. Завдання 3 виконуємо усно.
Міркуємо: 1) що спільного у кожному виразі?
2) що відмінне?
3) як ця відмінність впливає на результат?
8. Письмово в зошит виконати завдання 4, ст. 97. Записати всі вирази.
9. Усно виконати задачу 5, ст. 97.
- уважно прочитати задачу;
- розглянути короткий запис, переказати за ним задачу;
- міркуємо: про що дізнаємося першим виразом;
- знайти значення першого виразу;
- дати повну відповідь.
Аналогічно працюємо з другим виразом.
10. Виконати сторінку 16 у додатковому зошиті.
11. Працовати на Вчи. юа і  в Розумниках.


Немає коментарів:

Дописати коментар