Сторінки
- Головна сторінка
- Наш клас
- Для турботливих батьків
- Виховна робота
- Для учнів
- Для колег
- Майбутнім першокласникам
- Онлайн ігри
- Творчість
- Освітнє середовище
- Нормативні документи.
- LEGO
- Ми - актори
- Досягнення учнів
- Електронні підручники
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
- Виставка (дистанційне навчання)
- ОЛІМПІАДИ.
- Вітання дорогим матусям!!!
- Вишиване селфі.
- Інформатика 3 клас
понеділок, 30 березня 2020 р.
Ми знову разом!
30 БЕРЕЗНЯ - НАВЧАННЯ РОЗПОЧАТО!
Давайте знайомитись!
Мишко зосереджено працює над темою "Літературні казки. Діалог. Питальні речення" та радіє зустрічі з однокласниками.
Даніелка передає усім привіт та зосереджено працює.
А ми любимо читати!
Женя
Владік
Анастасія сьогодні виконала завдання найперша.
Математика - точна наука і без неї нам не обійтись.
Максимко
Крістінка
Максим хоче швидше повернутись до друзів.
Завдання з математики на 30 березня.
Тема. Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини. Перевіряємо додавання і віднімання.
1. Переглянути відео. Співати пісеньку.
2. Роздивитись. Пригадати. Повторити.
ЗАПАМ'ТАЙ. 1 км = 1000м 1кг = 1000г
3. Усно виконати Завдання 1 ст. 100 у підручнику.
4. Переглянути відео. Розповісти батькам, що нового дізналися?
5. Порівняти іменовані числа. Завдання 2 ст. 100, усі завдання виконати усно. В зошит записати число, дистанційна робота і по одному виразу з кожного стовпчика на вибір.
6. Усно виконати завдання 3 ст. 100. Робота над задачею.
- скористатися пам'яткою на фортзаці підручника;
- дібрати до задачі короткий запис;
- усно скласти план розв'язування і розв'язати задачу.
7. Відпочити. Порухатись.
8. Обчислити усно вирази зручним способом. Завдання 4 ст. 100.
9. Пригадати. Завдання 1, ст.101 - усно.
Щоб перевірити правильність виконання арифметичної дії додавання двох чисел, достатньо від суми відняти один доданок, і якщо одержимо інший доданок, то додавання виконано правильно.
10. Щоб перевірити правильність виконання арифметичної дії віднімання, достатньо до значення різниці додати від'ємник, і якщо одержимо зменшуване, то віднімання виконано правильно.
Усно виконуємо завдання 2 ст. 101.
11. Виконати завдання 3 (1,2,3 стовпчики усно), 4,5,6 стовпчики письмово в зошит з перевіркою.
Наприклад: 84-46=38
38+46=84
12. Відпочити.
13. Виконати Завдання 4 ст.101 усно. Прочитати задачу, дібрати вираз, який є розв'язком задачі.
14. Розв'язати задачу 5 ст.101. Прочитати задачу, пояснити, що означає кожне число, на чорновику виконати схематичний малюнок, розв'язати задачу за планом.
- Скільки літрів води відлили з діжки в лійку?
- Скільки літрів води стало в лійці?
Записати розв'язок та відповідь у зошит.
БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВАШІ ПИСЬМОВІ РОБОТИ.
Завдання на 30 березня
ТЕМА. Літературні казки. Діалог.
Українська мова (2, стор. 130-131). Іван Франко "Лисичка та рак"
1. Ви вже читали про народні казки. Вони придумані народом протягом багатьох-багатьох років. Але є ще й казки, створені письменниками. Такі казки називають авторськими, або літературними. Сьогодні ми починаємо мандрувати стежками літературних казок і познайомимося з казкою Івана Франка "Лисичка та рак. "
2. Хто ж він - Іван Франко. Переглянути презентацію.
3. Прочитати статтю у підручнику на 30 ст.
4. Прослухати літературну казку "Лисичка та Рак".
- Назвати головних персонажів казки.
- Якою була Лисичка?
- Як Рак її провчив?
5. Самостійно прочитати казку вголос ст. 130-131. Дати відповіді на запитання.
6. Порухатися. Відпочити.
Українська мова (1, стор. 84- 86): Питальні речення. Інтонація питальних речень.
7. Переглянути відео. Щоб практикуватись, потрібно зупиняти відео, а потім продовжувати перегляд.
8. Усно виконати вправу 215 ст.84 у підручнику. Звернути увагу на словничок.
9. Переглянути відео. Запам'ятати як правильно читати питальні речення?
10. Запам'ятати правило.
11. Письмово в зошит виконати вправу 216.
Записати число і дистанційна робота.
30 березня
Дистанційна робота
12. Попрацювати з другом. А найближчі друзі - це члени родини.
Усно виконати вправу 217.
Запам'ятати. Розмова двох осіб - це діалог. У діалозі є речення-питання й речення-відповіді. Їх називають репліками.
14. Виконати завдання з будиночком усно.
15. Відпочити. Порухатися.
16. Повернутися до підручника Українська мова (2).
Порахувати:
- Скільки питальних речень у казці?
- Скільки окличних речень?
Пригадати головних персонажів казки. Розіграти розмову (прочитати) Лисички та Рака разом із членами родини.
Записати в зошит (повністю)третю репліку Лисички (- Що?....) і відповідь до неї Рака (- Не тільки...).
Пам'ятаємо, що кожна репліка починається писати із нового рядка і попереду ставиться тире. Виконані завдання надіслати вчителю у Вайбер приватними повідомленнями.
Підписатися на:
Дописи (Atom)