Сторінки
- Головна сторінка
- Наш клас
- Для турботливих батьків
- Виховна робота
- Для учнів
- Для колег
- Майбутнім першокласникам
- Онлайн ігри
- Творчість
- Освітнє середовище
- Нормативні документи.
- LEGO
- Ми - актори
- Досягнення учнів
- Електронні підручники
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
- Виставка (дистанційне навчання)
- ОЛІМПІАДИ.
- Вітання дорогим матусям!!!
- Вишиване селфі.
- Інформатика 3 клас
понеділок, 16 березня 2020 р.
Українська мова (1)
Рубрика: Мої навчальні досягнення.
Опрацювати ст.79 письмово.
Ключ до другого завдання на першому фортзаці підручника.
Попрацювати в Розумниках. Завдання 5 і 6 в підручнику Українська мова частина 5.
Опрацювати ст.79 письмово.
Ключ до другого завдання на першому фортзаці підручника.
Попрацювати в Розумниках. Завдання 5 і 6 в підручнику Українська мова частина 5.
Українська мова (2)
Весна очима художників.
Опрацювати 122-123 сторінки підручника.
Виразно читати, виконати всі завдання усно. Твір можна записати у щоденник вражень і доповнити його малюнками.
Рекомендую більше читати художні книжки.
Можна зробити рекламу своєї улюбленої книжки. Для цього сфотографуйте свою книгу і пришліть мені п/п у Viber, а всі зможуть побачити ваші вподобання.
Якщо вивчили вірш Т. Г. Шевченка, можна писати відео і також відправляти п/п у Viber.
Опрацювати 122-123 сторінки підручника.
Виразно читати, виконати всі завдання усно. Твір можна записати у щоденник вражень і доповнити його малюнками.
Рекомендую більше читати художні книжки.
Можна зробити рекламу своєї улюбленої книжки. Для цього сфотографуйте свою книгу і пришліть мені п/п у Viber, а всі зможуть побачити ваші вподобання.
Якщо вивчили вірш Т. Г. Шевченка, можна писати відео і також відправляти п/п у Viber.
Математика
Завдання на 16 березня
Досліджуємо задачі. Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно.
Опрацювати 92 і 93 сторінки підручника.
1. Попрацюй - натисни і перейди на сайт Усний рахунок.
2. Розв'яжи задачу 1 (1) усно за схемою, не забувай про це:
- назви умову;
- назви запитання;
- виділи числові дані, яке число є шуканим?
- про що розповідається в задачі?
- виділи ключові слова;
- покажи опору схему задачі; скажи розв'язання до задачі;
- назви відповідь.
Задача 1(2)
Прочитай задачу 2. Зістав її із задачею 1. Подумай у чому відмінність?
Міркуємо разом. Якщо 34 це на 11 менше, ніж за другий день, то за другий на 11 більше, ніж за перший і знову розв'язуємо 34+11=45(ст.)
Отже, розв'язання лишається тим самим!
У задачах 1 і 2 різницеве відношення сформульоване по-різному. У задачі 1 прямо вказується, що в другий день Максим прочитав сторінок більше, а в задачі 2 - також можна з'ясувати, що в другий день він прочитав більше сторінок, але цей висновок можна зробити шляхом міркувань, оскільки це вказано непрямо.
Отже, існують задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, які сформульовані в прямій формі, як у задачі 1, а є задачі, у яких різницеве відношення сформульовано непрямо, як у задачі 2. Тому при розв'язуванні задач на збільшення або на зменшення числа на кілька одиниць треба завжди зважати на те, яким числом є шукане - більшим чи меншим! Не завжди зі словом "менше" пов'язана дія віднімання, а зі словом "більше" - дія додавання.
3. Завдання 2. виконати усно.
4. Завдання 3 і 4 виконати письмово з поясненням.
5. Сторінка 93, завдання 2,3,4,5,6 виконати усно.
Завдання 7 - записати в зошит.
Запам'ятай!
Десятки додаємо до десятків; одиниці - до одиниць; результати додаємо.
Під час виконання завдання 7 зверни увагу на завдання 6.
6. Попрацюй в Розумниках. Математика-підручник 4 - завдання 8.
Досліджуємо задачі. Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно.
Опрацювати 92 і 93 сторінки підручника.
1. Попрацюй - натисни і перейди на сайт Усний рахунок.
2. Розв'яжи задачу 1 (1) усно за схемою, не забувай про це:
- назви умову;
- назви запитання;
- виділи числові дані, яке число є шуканим?
- про що розповідається в задачі?
- виділи ключові слова;
- покажи опору схему задачі; скажи розв'язання до задачі;
- назви відповідь.
Задача 1(2)
Прочитай задачу 2. Зістав її із задачею 1. Подумай у чому відмінність?
Міркуємо разом. Якщо 34 це на 11 менше, ніж за другий день, то за другий на 11 більше, ніж за перший і знову розв'язуємо 34+11=45(ст.)
Отже, розв'язання лишається тим самим!
У задачах 1 і 2 різницеве відношення сформульоване по-різному. У задачі 1 прямо вказується, що в другий день Максим прочитав сторінок більше, а в задачі 2 - також можна з'ясувати, що в другий день він прочитав більше сторінок, але цей висновок можна зробити шляхом міркувань, оскільки це вказано непрямо.
Отже, існують задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, які сформульовані в прямій формі, як у задачі 1, а є задачі, у яких різницеве відношення сформульовано непрямо, як у задачі 2. Тому при розв'язуванні задач на збільшення або на зменшення числа на кілька одиниць треба завжди зважати на те, яким числом є шукане - більшим чи меншим! Не завжди зі словом "менше" пов'язана дія віднімання, а зі словом "більше" - дія додавання.
3. Завдання 2. виконати усно.
4. Завдання 3 і 4 виконати письмово з поясненням.
5. Сторінка 93, завдання 2,3,4,5,6 виконати усно.
Завдання 7 - записати в зошит.
Запам'ятай!
Десятки додаємо до десятків; одиниці - до одиниць; результати додаємо.
Під час виконання завдання 7 зверни увагу на завдання 6.
6. Попрацюй в Розумниках. Математика-підручник 4 - завдання 8.
Підписатися на:
Дописи (Atom)