Сторінки
- Головна сторінка
- Наш клас
- Для турботливих батьків
- Виховна робота
- Для учнів
- Для колег
- Майбутнім першокласникам
- Онлайн ігри
- Творчість
- Освітнє середовище
- Нормативні документи.
- LEGO
- Ми - актори
- Досягнення учнів
- Електронні підручники
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
- Виставка (дистанційне навчання)
- ОЛІМПІАДИ.
- Вітання дорогим матусям!!!
- Вишиване селфі.
- Інформатика 3 клас
понеділок, 13 квітня 2020 р.
Завдання з Української мови на 14 квітня.
Тема. Загублена писанка.
Робота з дитячою книжкою: "Досліджуємо медіа "Загублена писанка"".
1. Подивитись мультик "Легенди України - Писанки"
2. Послухати казку І. Мацко "Загублена писанка"
3. Пісенька для тих, хто стомився.
4. Перейти за посиланням і самостійно прочитати казку І.Мацко "Загублена писанка"
3. З дорослими з'ясувати значення незрозумілих слів.
Працювати старанно і уважно. Це стане в нагоді для уроку розвитку мовлення.
Розвиток зв'язного мовлення. Створення і написання продовження казки І. Мацко "Загублена писанка" за початком і малюнками.
У кого є зошит з Розвитку мовлення, той працює в зошиті, а в кого немає - той працює в звичайному зошиті.
4. Подивитись мультик "Загублена писанка"
- Про кого йдеться у розповіді?
- Що робила Катруся?
- До кого покотилася писанка?
- Чому песик Сірий був здивований?
6. Розглянути малюнки у зошиті ст.47 і в підручнику ст.94
Пісенька для тих, хто стомився.
7. Прочитати початок казки у зошиті ст.46
8. Доповнити казку за малюнками, записати у зошити.
9. Перевірити і надіслати фото. Якщо урок сподобався, намалювати в кінці казки веселий смайлик.
Завдання з Я досліджую світ. Інформатика. Дизайн і технології на 14 квітня.
Тема. Як план та інструкція впливають на виконання завдання?
План виконання завдання. Планування в нашому житті.
1. Опрацювати у підручнику ст. 108-109.
2. Виконати завдання в зошиті ст. 50-51
3. Провести дослід.
Фото проведення досліду надіслати вчителю.
4. Перейти за посиланням. Пограти в гру.
5. Відпочити. Порухатися.
6. Пофантазуємо та помайструємо.
Попрацювати із 111 сторінкою підручника: відновити послідовність виконання аплікації.
7. Практична робота.
Завдання на вибір. Вибрати одне із запропонованих завдань і виконати його. Всі завдання виконувати не потрібно.
Зробити фото і надіслати вчителю.
- Аплікація "Вербові котики" за зразком у підручнику.
- Малюнок "Вербові котики". Допомогти собі пошуком в Інтернеті.
- Дослідження "Вербові котики".
За бажанням під час практичної роботи слухати, переглядати відео.
Завдання з Української мови (2) на13 квітня.
Тема. Сергій Пантюк. Вінчі й Едісон. (Хрестоматія)
1. Прочитати статтю про Сергія Пантюка на ст.100 Хрестоматії.
2. Уважно послухати авторське читання уривка повісті "Вінчі й Ендісон" (у книжці ст.103-107)
3. Розповісти рідним, що найбільше вразило.
4. Порухатись. Відпочити.
5. Звернути увагу на словничок унизу кожної сторінки.
6. Вибрати частину, яка найбільше сподобалась і навчитись виразно читати
Відеозвіт надіслати вчителю п/п у Viber.
Завдання до уроку Української мови(1) на 13 квітня.
Тема. Повторюю вивчене про речення. Мої навчальні досягнення.
1. Потренуватись 2 хвилини. Перейти за посиланням, пригадати види речень за метою висловлювання.
2. У зошиті записати число, дистанційна робота.
3. Уважно дивитися, слухати і виконувати усно завдання з учителем.
В зошит з відео презентації записати тільки завдання каліграфічної хвилинки.
4. Відпочити. Порухатися.
5. Попрацювати з підручником Українська мова 1.
- Усно виконати вправу 237.
- Вправа 238: усно дати відповіді на запитання. В зошит записати питальні речення і розповідне окличне.
6. Перейти за посиланням. Виконати тест. https://docs.google.com/forms/d/1bnNagZrNBhjP23QMEOibRWYywhyKMu5squ9pSMSTxkQ/edit
Обов'язково в кінці тесту натискати Надіслати, щоб бачити результат. Фотозвіт надіслати вчителю. Бажаю успіхів.
7. Роздивитися малюнок у підручнику на ст.94 з рубрики "Мої навчальні досягнення".
Скласти і записати в зошит речення за завданням під малюнком.
Скласти і записати в зошит речення за завданням під малюнком.
Фото виконаної роботи надіслати вчителю.
Завдання з математики на 13 квітня.
Тема. Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею.
1. Обчисли 2 хвилини. Потренуйся, перейди за посиланням:"Математичний тренажер".
2. Повтори. Підспівуй.
3. Вчимо, співаючи.
4. Уважно дивитись, слухати, запам'ятовувати правила.
У зошити записати число, дистанційна робота і каліграфічно цифру 8.
Більше з презентації нічого не записувати. Щоб запам'ятати правило, зупиняти презентацію.
5. Відпочити. Порухатись.
6. Попрацювати з підручником ст. 111.
- Усно виконати завдання 2,3.
- ЗАПАМ'ЯТАЙ. Від переставляння множників добуток не міняється.
- Завдання 4 записати за зразком: 7•3=3•7
- Завдання 5 записати у зошит за зразком: 1•8=8•1=8 0•9=9•0=0
ЗАПАМ'ЯТАТИ:
При множенні будь якого числа на один або одиниці на будь яке число в результаті отримаємо те саме число. а•1=1•а=а
При множенні будь якого числа на нуль або нуля на будь яке число в результаті отримаємо нуль. а•0=0•а=0
7. Завдання 6. Записати усі вирази, знайти їх значення. Потренуватися читати отримані рівності різними способами.
Оцінити свій настрій кольоровим смайликом. Фото надіслати вчителю п/п у Viber.
Підписатися на:
Дописи (Atom)