Сторінки
- Головна сторінка
- Наш клас
- Для турботливих батьків
- Виховна робота
- Для учнів
- Для колег
- Майбутнім першокласникам
- Онлайн ігри
- Творчість
- Освітнє середовище
- Нормативні документи.
- LEGO
- Ми - актори
- Досягнення учнів
- Електронні підручники
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
- Виставка (дистанційне навчання)
- ОЛІМПІАДИ.
- Вітання дорогим матусям!!!
- Вишиване селфі.
- Інформатика 3 клас
четвер, 19 березня 2020 р.
Завдання з математики на 19 березня
Порівнюємо математичні вирази. Досліджуємо задачі.
1. Обчисли усно трьома способами. Завдання 2, підручник ст 96.
2. Усно розв'язати задачу 1 на ст. 96.
- Пояснити за скороченим записом що означає кожне число.
- У скільки років написав першу симфонію Гайдн?
- У скільки років написав першу симфоніюМоцарт?
Пояснити пошук розв'язування за схемами. Усно доповнити їх.
Хвилинка-цікавинка "Знайомтесь".
3. Завдання 3, ст.96.
Уважно розглянути малюнок. Дати відповіді на запитання.
4. Відпочинь. Порухайся.
5. Самостійна робота в зошиті над завданням 1 ст.97. Поставити знаки >, <, =.
6. Усно виконати завдання 2.
- Зручніше додати до круглого числа двоцифрове або від двоцифрового числа зручніше відняти кругле число. Визначити, який компонент змінюється в кожному стовпчику, і як ця зміна впливає на результат.
7. Завдання 3 виконуємо усно.
Міркуємо: 1) що спільного у кожному виразі?
2) що відмінне?
3) як ця відмінність впливає на результат?
8. Письмово в зошит виконати завдання 4, ст. 97. Записати всі вирази.
9. Усно виконати задачу 5, ст. 97.
- уважно прочитати задачу;
- розглянути короткий запис, переказати за ним задачу;
- міркуємо: про що дізнаємося першим виразом;
- знайти значення першого виразу;
- дати повну відповідь.
Аналогічно працюємо з другим виразом.
10. Виконати сторінку 16 у додатковому зошиті.
11. Працовати на Вчи. юа і в Розумниках.
Завдання з образотворчого мистецтва на 19 березня
Тема. Цікава анімація.
1.Переглянути відео.
Відео
- Птахи зачаровують людей не тільки здатністю літати, вмінням співати, а й красою та грацією рухів. У наш час пташки - це ще й "зірки" анімації.
2. Відгадати загадки і дізнатись про кого сьогодні ми будемо говорити.
Довго він в яйці сидів,
Мати його гріла.
Шкаралупу він пробив
І розправив крила.
Наче сонечко жовтенький,
Він маленький і тепленький.
Попищали, попищали,
Дружно просо поклювали -
І до матері стрибочком
жовті збіглися клубочки.
Заховались під крило,
Наче їх і не було.
Треба загадку кінчати,
Ці клубочки - то ... .
- Так, головний герой сьогодні у нас Курчатко.
2. Відгадати загадки і дізнатись про кого сьогодні ми будемо говорити.
3. Подивитись мультфільм. Поділитись враженнями з рідними.
Роздивитись, як прсто і цікаво зображено пташеня - героя мультфільму.
4. Знайти спільне і відмінне у зображеннях тварин на світлинах і в мультфільмах на ст. 80, підручник Мистецтво5. Порухатись. Відпочити.
6. Уявити себе художником/художницею-аніматором і намалювати оригінальні зображення головного героя мультфільму. За бажанням додатково можна намалювати і зображення інших тварин - персонажів мультфільмів.
Фото виконаних робіт надіслати вчителю п/п у Viber.
Підписатися на:
Дописи (Atom)