Сторінки
- Головна сторінка
- Наш клас
- Для турботливих батьків
- Виховна робота
- Для учнів
- Для колег
- Майбутнім першокласникам
- Онлайн ігри
- Творчість
- Освітнє середовище
- Нормативні документи.
- LEGO
- Ми - актори
- Досягнення учнів
- Електронні підручники
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
- Виставка (дистанційне навчання)
- ОЛІМПІАДИ.
- Вітання дорогим матусям!!!
- Вишиване селфі.
- Інформатика 3 клас
вівторок, 31 березня 2020 р.
Завдання з Української мови(1) на 1 квітня.
Тема. Спонукальні окличні та неокличні речення.
Зверни увагу. Під час перегляду відео презентацію зупинити - поставити на паузу, якщо потрібно щось записати в зошит.
У відео відтворено матеріал підручника ст. 87-88. Бажаю успіхів.
1. Відкрити зошити, записати число, дистанційна робота.
2. Дивитися відео, уважно слухати, виконувати завдання.
Фото виконаної роботи надіслати вчителю п/п у Viber.
Завдання з Української мови (1) на 31 березня.
Тема. Досліджуємо медіа. Спонукальні речення. Інтонація.
1. Подивитись відео. Познайомитись із спонукальними реченнями.
2. Виконати вправу 218 усно. Пригадати: з якої казки уривок?
У вільний від уроків час попрацювати з медіа. Відшукати в Інтернеті казку або мультфільм, подивитися, послухати.
3. Звернути увагу на правило. Запам'ятати правило на ст. 86.
4. Виконати вправу 219. Не забуваємо писати число, дистанційна робота.
5 Хвилинка відпочинку.
6. Виконати вправу 220 і завдання з будиночком.
Фото виконаної роботи надіслати вчителю.
Завдання з Ураїнської мови(2) на 31 березня.
Тема. Літературні казки. Досліджуємо медіа. Іван Франко. Заєць та Їжак. Осел і Лев.
1. Пригадати казку Івана Франка "Лисичка і Рак".
- Створити малюнки до казки.
- Розташувати їх послідовно й переказати казку.(Завдання 4 у підручнику на ст.131 до казки)
2. Прослухати казку.
3. Подивитись мультфільм. Порівняти з казкою.
4. Порухатись. Відпочити.
5. Послухати казку Івана Франка "Осел і Лев".
6. Дати відповіді на запитання.
- Куди втік Осел від господаря?
- Кого зустрів Осел у лісі?
- Що надумав Осел?
- Чи вдалося Ослові обманути Лева?
- Яких тварин ще названо у казці?
БАЖАЮ УСПІХІВ.
Завдання з Я досліджую світ на 31 березня.
ТЕМА. Які примхи погоди підготувала весна?
1. Пригадати озаки весни, назви весняних місяців допоможе презентація. ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ.2. Записати календар спостережень у зошиті.
3. Проаналізувати усно за календарем спостережень погоду у Березні, розповісти дорослим:
- Яка погода переважала?
- Яка температура найвища і яка найнижча?
- Які дні переважали? (Сонячні, похмурі, хмарні)
- Які були опади?
- Скільки було вітряних днів?
- Що незвичного у погоді березня ви спостерігали і запам'ятали?
4. Порухатись. Відпочити.
5. Опрацювати матеріал підручника на ст. 107 (до порад лікарки панни Кульбабки). Пригадати казку "Як Квітень до Березня в гості їздив". Пояснити, чому кажуть: "Навесні така погода, раз сонце, а раз негода". (Записати у щоденник вражень, навівши приклади погоди у березні - наприклад 28,29 і 30,31).
6. Виконати завдання в зошиті на ст. 32 і 34.
Завдання з Я досліджую світ. (Інформатика. Дизайн і технології) на 31 березня.
Тема. Інструменти для роботи з текстом у графічному редакторі. Як підписувати малюнки у графічному редакторі?
1. Опрацювати текст підручника ст. 100-101 (тільки прочитати). Виконати завдання в зошиті з Інформатики ст. 46-47.
2. Уважно Переглянути презентацію , виконати завдання1 і 2.
3. Відпочити.
4. Пофантазуємо та помайструємо.
Виконати завдання 3 ст. 102 підручника. Створити за допомогою програми Тукс Пейнт текст із словом УВІЧЛИВОСТІ. Взяти його в рамку. Прикрасити рамку тасьмою - декоративною смужкою.
Поділитись своєю роботою з однокласниками. Для цього надіслати фото екрану з виробом вчителю у Вайбер.
Підписатися на:
Дописи (Atom)