Тема. Здоровий спосіб життя.
Матеріал уроку: підручник ст. 57-58; робочий зошит ст. 17.
- Заповни календар спостереження за 12 жовтня. Я сподіваюсь, що ти кожного дня записуєш свої спостереження.
Відкрий підручник на ст. 57 і зошит ст. 17.
1. Спробуй дати відповіді на наступні запитання.
- Що найдорожче для кожної людини?
- Від кого залежить, твоє здоров’я?
- Що впливає на здоров’я людини?
Здоровенькі
були, любі друзі!
Доброго
вам здоров’я!
Правда, чудові ці фрази? Вони нас зближують одразу. І поговоримо ми сьогодні про здоров’я. А саме про здоровий спосіб життя.
- Щоб бути здоровим, треба насамперед самому дбати про своє здоров’я і вести здоровий спосіб життя. Він найбільше сприяє збереженню і зміцненню здоров’я. А що ж таке здоровий спосіб життя ?
2. Подивись відео
· Дотримання розпорядку дня – до яких
звичок віднесемо? (До корисних)
· Тривалий перегляд телепередач – це
звичка корисна чи шкідлива? (Шкідлива)
· Заняття спортом – до якої групи
віднесемо? (До корисних звичок)
· Захоплення копмютерними іграми – яка це буде звичка? (Шкідлива)
· Дотримання гігієни тіла – яка це звичка?
(Корисна)
· Переїдання – це буде… (Шкідлива звичка)
· Вживання овочів та фруктів –
віднесемо до … (Корисних звичок)
· Прогулянки на свіжому повітрі –
відносяться до яких звичок? (До корисних)
· Звичка гризти нігті - до якої групи
звичок віднесемо? (До шкідливих)
Завдання 2 - кожен сам обирає свій рецепт здорового способу життя. Біля кожного правила, яке відповідає твоєму способу життя став «+», а на наступній сторінці запиши 1-2 правила, які використовуєш.
5. ВІДПОЧИНЬ. ПОРУХАЙСЯ.
6. Працюємо з підручником ст. 58.
Прочитай і запам'ятай правило.
Подивись відео