Тема. Розділові знаки в кінці речень. Наталка Малетич "Парасолька"
1. ПОСЛУХАТИ. ПРИГАДАТИ.
Уважно подивитися презентацію. Завдання виконувати усно. Письмово в зошит записати правильні відповіді Тестування (в кінці презентації)
2. Виконати вправу 224 усно. Нічого не записувати.
3. Вправу 225 записати в зошити.
4 Відпочити. Порухатися.
5. Письмово виконати вправу 226.
6. Завдання з будиночком виконати усно.
7. Виконати вправи для розчитування.
8. Ознайомлення з дитячою письменницею Наталкою Малетич. Хрестоматія ст.68. Робота над казочкою для дітей "Парасолька":
- прочитати казку вголос;
- з'ясувати незрозумілі слова;
- прочитати ще раз казку;
- довести, що даний твір є казкою.
Для тих,хто стомився
- вибрати і прочитати уривок, який найбільше сподобався;
- визначити дійових осіб;
- прочитати в особах разом зі своєю родиною (за бажанням прислати відео).
Виписати з тексту в зошит одне питальне речення,
одне спонукальне окличне.
одне спонукальне окличне.
Письмово дати відповідь на запитання: А чому ти так любиш дощ? (Відповідь відшукати в тексті.)