Тема. Які трав'янисті рослини називають "синоптиками", а які - "годинниками"? 1. Підготуватись до уроку. Підручник ст. 129-130. Зошит ст. 57. 2. Працювати з відео презентацією. Встановити повноекранний режим. Ставити на паузу, коли потрібно записати. Виконувати всі завдання. Відкрити зошит на 31 ст., записати календар спостережень за 15 травня.
3. Відпочити
4. Прочитати матеріал підручника ст.129-130. 5. Провести дослідження: які з рослин прогнозують погоду, а які можуть бути "живими годинниками".
2. Працюємо з підручником ст.130 - Усно розв'язати задачу 1. - Прочитати задачу 2, дібрати короткий запис. - Що змінилось? Як зміна запитання вплине на розв'язання задачі. (Задача 2 є продовженням задачі 1) - Розділити складену задачу на прості і розв'язати (усно). - Прочитати задачу 3. Дібрати короткий запис. -Зіставити задачі 2 і 3. Що змінилось? Як зміна запитання вплине на розв'язок задачі? Дібрати вираз до задачі 3. - В зошиті записати число, дистанційна робота. - Виконати завдання 2 ст. 130. • Повторити пам'ятку "Працюю над задачею" на форзаці підручника. • Розв'язати усно 1 задачу. • Прочитати другу задачу. Що змінилось? Чи зміниться перша дія? Чи зміниться друга дія? Чому? (Друга задача є продовженням першої). • Записати у зошити розв'язок та відповідь задачі 2 ст. 130. 3. Відпочити. Порухатися.
4. Знайомимося з новим матеріалом.
- Усно працювати за презентацією
5. Звернути увагу на №2 ст.131 підручника. Опрацювати усно.
ЗАПАМ'ЯТАТИ
6. Письмово виконати в зошиті №3 ст 131.
- Поставити знаки:>,<,=. Усно визначити: на скільки, у скільки разів.
7. Розв'язати задачі №4.
Дібрати схеми.
Розв'язання та відповідь другої задачі записати в зошити.