- Записати числа, які заховалися в словах. Підкреслити кругле число. 2. Переглянути презентацію. Всі завдання виконувати усно.
3. Працюємо з підручником ст.116. - Усно виконати завдання 4. Запам'ятати правило. - Перевірити, чи правильно зазначено порядок виконання дій у виразах завдання 5. 4. Відпочити. Порухатися.
5. Для закріплення правил порядку виконання дій у виразах переглянути відео. За потребою зупиняти.
6. Знайти значення виразів Завдання 2. Записати в зошити.
Пішоходи повинні ходити тротуарами або пішохідними доріжками, а за їх відсутності – велосипедними доріжками або в один ряд по узбіччю дороги, назустріч руху транспортних засобів.
При цьому необхідно бути особливо обережним та не створювати перешкод іншим учасникам руху.
На дорогах, які мають розділову смугу, а також на дорогах поза населеними пунктами, можна рухатися по зовнішньому краю проїжджої частини назустріч руху транспортних засобів
Переходити проїжджу частину пішоходам дозволяється тільки підземними пішохідними переходами та в місцях, позначених спеціальною дорожньою розміткою або дорожніми знаками «Пішохідний перехід». Переходячи проїжджу частину, пішоходи не повинні затримуватися та зупинятися на ній. Не рекомендується дорогу перебігати, йти потрібно спокійним кроком.
Відповідно Правил дорожнього руху пішохід має перевагу перед транспортними засобами при переході проїжджої частини визначеними пішохідними переходами, що не регулюються, а також тими переходами, що регулюються, за наявності відповідного сигналу світлофора або регулювальника.
Рекомендую подивитися!!! ПЕРЕЙДИ за посиланням.
Обережно! Діти на дорозі!
Правила дорожнього руху
– не вибігати на проїзну частину з тротуару, можна лише спокійно зійти, попередньо оцінивши ситуацію;
– ходити лише тротуарами, дотримуючись правої сторони, а якщо вони відсутні — по узбіччю, обов’язково повернувшись обличчям до транспорту, що рухається, — тоді не тільки водій бачитиме пішохода, а й пішохід — водія;
– не переходити дорогу на червоне світло незалежно від наявності на ній автомобілів;
– переходити дорогу можна лише у дозволених місцях – «зебра», підземних та надземний переходи;
– зібравшись переходити вулицю, спочатку подивитися ліворуч, а, дійшовши до середини, — праворуч;
– пам’ятайте, що причиною ДТП може стати не тільки наїзд автомобіля або мотоцикла, але й велосипеда. Нерідко саме велосипедисти є джерелом напруженості на вулицях, у дворах;
– чітко визначте для себе межі території для прогулянок, вулиці переходьте тільки в групі з іншими пішоходами;
– у разі дорожньо-транспортної пригоди надавати можливу допомогу потерпілим і повідомити про пригоду міліцію.
Тема. Пісеньки співаємо - дощик закликаємо. За З. Мензатюк "Іди, іди, дощику". Текст-розповідь.
1. Підготувати до уроку підручники з Української мови та зошит. В зошиті записати число, дистанційна робота. 2. Переглянути відео. Усно попрацювати з Мовонькою та Суржиком.
3. Уважно прочитати і постаратись переказати дорослим, можна підглядати.
4. Працюємо з підручником Українська мова (1) ст. 99.
Виконати усно вправу 252.
- Прочитати текст, розглянути малюнок, звернути увагу на словничок.
- Чи є у вас вдома вольєр? Хто у ньому живе?
- Дати відповіді на запитання на ст. 100.
- Прочитати правило, запам'ятати його.
5. Відпочити, порухатись.
6. Усно виконати вправу 253 ст. 100. Звернути увагу на схему будови тексту-розповіді.
Звернути увагу на схеми-підказки на другому фортзаці у вашому підручнику.
7. Усно виконати вправу 254. Писати не потрібно. Будемо писати із Української мови (2).