четвер, 7 травня 2020 р.

Вітання матусі від Николюк Вероніки.



Завдання з Української мови на 8 травня.

Тема. Матінко моя єдина! Ти для мене цілий світ. Робота з дитячою книжкою.
Створення вітальної листівки до Дня матері. Розвиток зв'язного мовлення.
1. Підготувати до  уроку зошит з Розвитку мовлення - ст. 53-55.
2. Працюємо із зошитом.
 1) Опрацювати вірш на ст. 53 вправа 1.
- Хто розповідає про свою матусю?
- Що він їй бажає?
- Якими ніжними словами її називає?
2) Прочитати розповідь про День матері на ст. 53-54 Вправа 2.
- Зробити змістовий аналіз тексту за запитаннями на ст. 54.
3) Розглянути вітальні листівки в зошиті на ст. 55 і в підручнику Вправа 271.
4. Прочитати виразно вірш.
Матінці
Матінко моя єдина!
Ти для мене цілий світ!
І хоч я мала дитина,
Хоч мені лиш кілька літ, 
Та тебе, матусю мила,
Я кохаю над життя
І бажаю: будь щаслива, 
Наче квітка весняна!
             І. Савицька
- Коли квітує травень яблуневим цвітом, а солов'ї заливаються піснями, ми відзначаємо величне свято - День матері. Дорогим нашим матусям і бабусям присвячено багато пісень, віршів і розповідей.
5. Поспівати пісеньку.

5. Продовжити роботу над проєктом "Для наших матусь".
Вам було завдання на вибір:
- вивчити один з віршів напам'ять;
- написати міні-твір на тему "Ким для мене є мама" в Щоденнику вражень, прикрасити;
- написати або виготовити привітання з Днем матері (листівка, вірш, виріб, малюнок);
- складання вітання для своєї матусі Вправи 4 , 5 ст. 55 зошита. Можна вітання не записувати, а виготовити листівку на окремому аркуші.
ХТО УЖЕ ВИКОНУВАВ ОДНЕ ІЗ ЗАВДАНЬ, ВИКОНУЄ ІНШЕ ЗА БАЖАННЯМ- ГОТУЄ ІЩЕ ОДНЕ ВІТАННЯ ДЛЯ МАТУСІ. ХТО ЩЕ НІЧОГО НЕ РОБИВ - ВИБИРАЄ ЗАВДАННЯ.
Хто бажає може виготовити листівку за відео.

НАДІСЛАТИ ФОТО або ВІДЕОЗВІТ

ДЛЯ ТИХ ХТО НЕ ВИКОНАВ:
Пройти онлайн-олімпіаду на сайті "На урок" з Української мови та літератури та Предмети початкової школи.
Інструкція:
1.Зайти на сторінку naurok.ua/start ,ввести пароль( дивитись на блозі - для турботливих  батьків - логіни та паролі - На Урок) та обрати олімпіаду.
2. Виконати олімпіадні завдання у відведений для цього час.
3. Після оголошення результатів отримати нагороди.

Завдання з Я досліджую світ на 8 травня.

Тема. Урок-екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку?
1. Підготуватись до уроку.
- Відкрити підручник на ст. 126.
- Записати в зошиті на 31 ст. календар спостережень за 8 травня.
- Відкрити зошит на ст.51.
2. Пригадати за яким планом ми проводили спостереження за неживою та живою природою впродовж навчального року. Та як поводитися під час екскурсії.
3. Ознайомитись з метою та планом екскурсії на ст.126 у . підручнику.
4. Коли настануть теплі літні дні, провести екскурсію.
Рекомендації. Згадати, як проводити спостереження:
-з'ясувати зміни в неживій природі: як змінилось положення Сонця, як висота сонця впливає на тривалість дня і ночі, на стан неживої природи;
- спостерігати за змінами в живій природі: рослини, тварини, праця людей;
- відслідкувати зв'язок між змінами в неживій та живій природі.
Екскурсію провести в межах прибудинкової території."Відшукати" прикмети літа. 
Можна сфотографувати чи зняти відео.
Після екскурсії
-Розповісти дорослим, або записати в Щоденнику вражень, де ви "знайшли" літо (які літні зміни в природі ви помітили)
- Скласти тематичну павутинку "Літо" - завдання на ст.126 у підручнику.
5. Виконати в зошиті завдання на ст.51
Надіслати звіт.
6. А поки що ми проведемо Відеоекскурсію.

ДЛЯ ТИХ ХТО НЕ ВИКОНАВ:
Пройти онлайн-олімпіаду на сайті "На урок" з Я досліджую світ.
Інструкція:
1.Зайти на сторінку naurok.ua/start ,ввести пароль( дивитись на блозі - для турботливих  батьків - логіни та паролі - На Урок) та обрати олімпіаду.
2. Виконати олімпіадні завдання у відведений для цього час.
3. Після оголошення результатів отримати нагороди.

Завдання з Математики на 8 травня.

Тема.  Досліджуємо таблицю множення числа 4, таблицю ділення на 4
1. Підготуватися до уроку.
- Відкрити підручник на ст. 126.
- В зошиті записати число, дистанційна робота.
2. Виконати каліграфічну вправу.
- Пригадати, як пишеться цифра 4
 Спочатку записати  цифру 4, далі 44,444, 4444, 44444, 444444. Визначити "Королеву".
3. Попрацювати усно із Сонечком та Равликом
4. Виконати усно завдання №1 на ст.126 підручника. 
5. Подивись відео і разом із Сонечком та Равликом скласти  таблицю ділення на 4.
6. Усно виконай завдання №2 на ст.126підручника.
Поспівати, потанцювати і запам'ятати таблицю множення числа 4.

7. Усно виконати завдання №3.

8. Записати в зошит вирази №4.
Чекаю на фото виконаних завдань та відео таблиці множення числа 4 та ділення на 4.

ДЛЯ ТИХ ХТО НЕ ВИКОНАВ:
Пройти онлайн-олімпіаду на сайті "На урок" з Математики.
Інструкція:
1.Зайти на сторінку naurok.ua/start ,ввести пароль( дивитись на блозі - для турботливих  батьків - логіни та паролі - На Урок) та обрати олімпіаду.
2. Виконати олімпіадні завдання у відведений для цього час.
3. Після оголошення результатів отримати нагороди.