Тема: Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати. Створення малюнків за готовими алгоритмами.
Робота разом з рідними. Плакат
Робота разом з рідними. Плакат
1. Підготувати до уроку підручник ст. 126 - 130 і зошит ст. 60-61.
2. Працювати з підручником ст. 126 -128.
Ознайомитись:
- що можна робити із зображеннями в середовищі Скретч і як відкрити графічний редактор?
- якими інструментами малюють виконавців у середовищі Скретч.
Щоб не повертатись, відразу виконай завдання 1 і 3 в зошиті на ст. 60.
- що таке фрагмент малюнка і які дії можна застосувати до фрагмента ст. 128, завдання в зошиті 3 ст. 61.
- Виконати завдання, які залишилися в зошиті.
Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.
4. Попрацювати з презентацією: подивитись презентацію
5. Для роботи в середовищі Скретч перейти за посиланнямhttps://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
- Дослідження.
Дослідити, що відбувається із фрагментом малюнка в графічному редакторі Скретч, якщо використати інструменти. Завдання 1. Інструменти ст. 129.
- Практична робота.
Завдання 2. Виконавець фея ст 129-130.
Щоб показати малюнок однокласникам, надішли фото екрану вчителю на Вайбер.
5. Знову відпочити. Рекомендація Міністерства освіти і науки України, ютуб-канал MON UKRAINE.
6. Пофантазувати та помайструвати.
Разом з рідними створити плакат про охорону природи за зразком підручника або на власний вибір.
Можна скористатися допомогою Інтернет ресурсів.
Завдання 3. Плакат. ст 130-131.
Фото надіслати вчителю.
Немає коментарів:
Дописати коментар