Тема. Діагностична робота. Диктант.
Чому літо стало кращим? Б. Харчук "Ромашка".
Перевірка навички читання вголос.
1. - Сьогодні ми вперше будемо писати діагностичну роботу в умовах дистанційного навчання.
Для цього:
- підготувати до уроку чистий подвійний аркуш в косу лінію та ручку (з середини зошита).
- Спочатку уважно перечитати рекомендації до кінця.
2. - На першій сторінці, починаючи з 4 рядка написати ручкою:
Діагностична робота
з української мови
учня (учениці) 2-Б класу
прізвище та ім'я (кого,повністю).
- Розгорнути аркуш, на лівій сторінці зверху записати
28 квітня
Диктант
Бджілка
3. Увімкнути відео і працювати за вчителем.
4. Написати лише диктант. Граматичні завдання після диктанту виконувати не потрібно.
Відпочити
5. - Уважно перевірити.
- За полем оцінити - поставити відповідну позначку:
VV мені було легко;
V- мені була потрібна допомога старших;
? - мені було важко;
! - мені було дуже важко.
6. Чітко сфотографувати, надіслати фото для перевіки вчителю.
7. Дуже прошу писати каліграфічно (для цього у вас є лінії), писати охайно (не наводити кілька разів, не замальовувати), помилки виправляти ручкою (охайно перекреслити, зверху або поряд надписати).
8. Роботу зберігати, щоб потім вкласти у портфоліо для підтвердження.
Бажаю успіху!
Відпочити. Порухатися. І лише тоді приступати до другого уроку.
Чому літо стало кращим? Б. Харчук "Ромашка".
Перевірка навички читання вголос.
1. - Сьогодні ми вперше будемо писати діагностичну роботу в умовах дистанційного навчання.
Для цього:
- підготувати до уроку чистий подвійний аркуш в косу лінію та ручку (з середини зошита).
- Спочатку уважно перечитати рекомендації до кінця.
2. - На першій сторінці, починаючи з 4 рядка написати ручкою:
Діагностична робота
з української мови
учня (учениці) 2-Б класу
прізвище та ім'я (кого,повністю).
- Розгорнути аркуш, на лівій сторінці зверху записати
28 квітня
Диктант
Бджілка
3. Увімкнути відео і працювати за вчителем.
4. Написати лише диктант. Граматичні завдання після диктанту виконувати не потрібно.
Відпочити
5. - Уважно перевірити.
- За полем оцінити - поставити відповідну позначку:
VV мені було легко;
V- мені була потрібна допомога старших;
? - мені було важко;
! - мені було дуже важко.
6. Чітко сфотографувати, надіслати фото для перевіки вчителю.
7. Дуже прошу писати каліграфічно (для цього у вас є лінії), писати охайно (не наводити кілька разів, не замальовувати), помилки виправляти ручкою (охайно перекреслити, зверху або поряд надписати).
8. Роботу зберігати, щоб потім вкласти у портфоліо для підтвердження.
Бажаю успіху!
9. Відкрити підручник Українська мова (2) на ст.139.
- Прочитати один раз текст, вставляючи замість малюнків потрібні слова.
- Другий раз читаємо на швидкість, за допомогою дорослих засікаємо час. Можна записати відразу відео, там буде видно за скільки прочитаний текст.
Результат надіслати мені в хвилинах і секундах.
- Навчаємось читати виразно. Записуємо відео і надсилаємо вчителю (Якщо записували на швидкість, другий раз писати не потрібно).
- Для дорослих дати відповіді на запитання до тексту.
Оце і буде друга Діагностична робота з Української мови (читання).
Немає коментарів:
Дописати коментар