Тема. Текст-опис. Як звучить дощ. Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу.
1. Підготувати підручники та зошит. В зошиті записати число, дистанційна робота.2. Виконати каліграфічну вправу. Пригадати як пишеться буква Сс. Написати цілий рядок. Вибрати "королеву". Оцінити каліграфію.
3. Попрацювати з Мовкою та Суржиком.
- Прочитати і відгадати загадку вправи 256. Усно дати відповіді на запитання.
- Прочитати і запам'ятати правило ст.101.
- Усно опрацювати вправу 257. Не забувай, що підказка знаходиться на другому фортзаці твого підручника.
Відпочити. Порухатися.- Письмово виконати вправу 258. Визначити у тексті:
-загальне враження (1 речення);
- опис деталей;
- висновки (останнє речення).
Списати весь текст.
- опис деталей;
- висновки (останнє речення).
Списати весь текст.
Надіслати фотозвіт.
5. Працюємо з підручником Українська мова (2).
- Прочитати статтю "Як звучить дощ" на сторінці 138. Звернути увагу на інтонацію питальних речень.
Відпочити, поспівати "Іди, іди, дощику".
- Опрацювати вірш Е. Зими "Дощі бувають різними" ст.138:
• навчитись виразно читати,
• назвати всі прикметники.
- Опрацювати вірш О. Диркавець "Вибіг дощик на дорогу":
♦ навчитись виразно читати,
♦ з'ясувати значення незрозумілих слів,
♦ назвати всі дієслова.
♦ усно дати відповіді на запитання до віршів ст.139.
♦ усно дати відповіді на запитання до віршів ст.139.
Немає коментарів:
Дописати коментар