Тема. Вивчаємо ділення на рівні частини.
1. Приготувати книжку і зошит.В зошиті записасати число, дистанційна робота.
2. Виконати каліграфічні вправи.
Записати числа.
Утворити з них можливі двочифрові числа і записати, підкреслити десятки однією лінією, а одиниці - двома.
Непарні записані числа обвести кружечком.
3. Попрацювати з підручником.
Виконати усно завдання 2 ст. 115. Замінити листівки можна олівцями або ложками. Попрацювати практично. Чи погоджуєтесь ви із записами учнів? (Так)
Ці задачі схожі тим, що в обох задачах ділили 8 листівок. Але в 1 задачі ділили по 4 листівки - на вміщення, а в другій - ділили порівну на 4 - на рівні частини. Обидві задачі на ділення, але вони відрізняються процесом ділення.
Можна скласти обернену задачу.
Скільки всього листівок було у дівчинки, якщо вона роздала їх чотирьом подружкам, по 2 листівки кожній?
Ця задача буде розв'язуватись дією множення. По 2 листівки 4 подружкам: 2•4=8(л.).
4. Розглянемо Задачу 3ст.115.
Прочитайте задачу.
Подумайте і скажіть. Скільки сіток апельсинів купили батьки?
По скільки кілограмів було у кожній сітці?
Отже по 1кг 4 рази - це означає 1+1+1+1=4(кг) або 1•4=4(кг)
Запишіть розв'язання задачі дією множення у зошити.
Запишіть відповідь.
Складіть обернені. Усно розв'яжіть їх.
5. Відпочити. Порухатись.
6. В зошити виконати завдання 4 ст.115. (Усі приклади)
Чекаю ваші фотозвіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар