Тема. Деформовані речення.
1. Подивитись презентацію і повторити матеріал з теми Речення.
Виконати письмові завдання за відео
2. Оцінити каліграфію написаних завдань за допомогою шкали оцінювання на полі.
3. Вправа 231. Розглянути малюнок.
- Кого зобразив художник?
- Хто великий, а хто малий?
- Хто комашка, а хто тваринка?
- Хто повзає, а хто літає?
- Яка пора року?
- Прочитайте слова кожного рядка.Чи зрозумілий зміст? Чому?
- Упорядкуйте слова кожного рядка.
- Прочитайте складені речення.
- Запишіть.
4. Відпочити. Порухатися.
5. Доповнити діалог Їжака та Сонечка за вправою 232 ст. 91.
Щоб скласти діалог, зверніть увагу на репліки - відповіді Сонечка.
Подумайте що міг запитати Їжачок, коли побачив Сонечко?
- Разом з рідними скласти діалог.
- Записати його. Пам'ятайте кожна репліка записується з нового рядка.
5. Вправа 233. З рідними скласти усно діалог про свою улюблену гру.(4 речення)
6. Усно виконати вправу з будиночком. Прочитати вірш. Звернути увагу на підкреслені речення. Які вони? Усно дати відповіді вороні на її запитання.
Чекаю фотозвіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар